ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Стоянова Наталія Миколаївна
(підпис, власне ім'я, прізвище)
23 грудня 2021
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації,
23948842,
Україна,
м. Львів,
вул. Чайковського, 17 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
"Нове будівництво монументального знака (флагштока) з національною символікою та благоустрій частини
території Національної академії Сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного на вул. Героїв
Майдану, 32 у м. Львові" (код ДК 021:2015 – 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)(Місцевий бюджет)
, 12283006UAH, 45200000-9, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
23c41fdde118461d9f0ad59ec0f81722, 2021-06-09 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
14 грудня 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 09.06.2021 № 23 (далі – ТД), тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «РІЕЛ ЕНЕРГО» (далі – ТОВ «РІЕЛ ЕНЕРГО»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником ТОВ «РІЕЛ ЕНЕРГО», протокол засідання тендерного комітету від 06.07.2021 № 27, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.07.2021, договір про закупівлю від 19.07.2021 № 8, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 05.08.2021 № 1/21, пояснення, отримані 17.12.2021 та 22.12.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено наступне.
Відповідно до пункту 7 розділу «Загальні положення» ТД Замовником встановлено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою, про що в складі тендерної пропозиції надається лист-згода. Ця вимога не стосується оригіналів або належним чином засвідчених копій оригіналів документів виданих органами державної влади, підприємствами/установами/організаціями іноземних держав. Разом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлені законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Однак, учасником ТОВ «РІЕЛ ЕНЕРГО» відповідно до вимог пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД у складі тендерної пропозиції надано паспорт технічних даних товару флагшток в комплекті, що викладений на турецькій мові, та який не має автентичного перекладу на українську мову, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу «Загальні положення» ТД.
Також, у пункті 1 Додатку 7 до ТД Замовник визначив, що учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують відповідність іншим вимогам замовника за предметом закупівлі інформацією та документами, зокрема скановані з оригіналів довідку (довідки) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам, виданої не раніше як за 10 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Однак, учасником ТОВ «РІЕЛ ЕНЕРГО» у складі тендерної пропозиції не надано відповідні довідки, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 7 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 17.12.2021 щодо відсутності довідок з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам, а також відсутності автентичного перекладу на українську мову паспорту технічних даних товару флагшток в комплекті, Замовник 22.12.2021 надав пояснення, в якому зазначив, що ініційовано питання щодо розірвання договору.
Отже, на порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «РІЕЛ ЕНЕРГО» у той час, коли учасник ТОВ «РІЕЛ ЕНЕРГО» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-11 «Безпідставна відміна тендеру» не підтверджена.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.