ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Гальчук Віктор Іванович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

15 вересня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-06-09-005098-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Комунальне підприємство "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради, 01982910, Україна, м. Рожище , вул. Коте Шилокадзе, 19
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: "Реконструкція покрівель на будівлях КНП «Рожищенська ЦРЛ». Будівля лікарні. Волинська область, м. Рожище, вул. Коте Шилокадзе, 19. " , 3555922UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 7982e28af1e4471794bf9782640e581b, 2021-06-09
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 30 серпня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунального підприємства "Рожищенська багатопрофільна лікарня" Рожищенської міської ради, (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 09.06.2021 № 32 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції центру соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" та товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-БУД ЗАХІД", пояснення Замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, від 02.09.2021 та від 09.09.2021 (далі – пояснення), повідомлення про намір укласти договір від 16.08.2021, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 09.09.2021 № 37. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель за номером UA-2021-06-09-005098-b не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710). Проведеним моніторингом установлено, що Замовником не укладено договір про закупівлю з переможцем торгів, протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір та не оприлюднено обгрунтованої необхідності щодо продовження строку укладання договору до 60 днів, чим порушено вимоги частини шостої статті 33 Закону. Замовником відповідно до засідання тендерного комітету від 09.09.2021 № 37 відкриті торги відмінено.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень норм законодавства при укладанні договорів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.



(посада)

Бовчалюк Оксана Петрівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)