ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

24 грудня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-06-03-005689-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Комунальне підприємство "Жилсервіс-5" Дніпровської міської ради, 38199687, Україна, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького буд.14
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: ДК 021:2015 код 50710000 – 5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Послуги з поточного ремонту ліфтів, що становить складову частину житлових будинків у м. Дніпро), 28000000UAH, 50710000-5, ДК021, 1, послуга
3. Інформація про оприлюднення: 750e12cd700f43008f6989f494cd2f7f, 2021-06-03
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 06 грудня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «23» грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Жилсервіс-5» Дніпровської міської ради на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.06.2021 (зі змінами від 02.07.2021 та від 12.07.2021); тендерні пропозиції учасників: товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІФТОВИК-ДНІПРО» та товариство з обмеженою відповідальністю ВТО «ДНІПРО-ЛІФТ»; протокол розгляду тендерних пропозицій, дата публікації: 21 липня 2021; протокол засідання тендерного комітету від 28.07.2021 № б/н; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28 липня 2021 року; договір про закупівлю послуг від 10.08.2021 № 6-08. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
Порушення законодавства про закупівлі відсутні.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
Відсутні.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)