ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Карабанов Олександр Вікторович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

01 грудня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-05-24-012135-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, 37397216, Україна, Київ, пр-т Миру, 6-А
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Поточний ремонт приміщень в СЗШ № 66 Дніпровського району м. Києва, 1000000UAH, 45450000-6, ДК021, 1, лот
3. Інформація про оприлюднення: 7711f789758b4dc9a4dbe74e857b683f, 2021-05-24
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
6. Дата початку моніторингу: 09 листопада 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30.11.2021 Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 24.05.2021 № 05/233, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.06.2020 року, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ «АВА И КО», протоколи засідання тендерного комітету від 11.06.2021, повідомлення про намір укласти договір від 11.06.2020 року, договір від 29.06.2021 року № 1/66, додаткова угода від 29.07.2021 № 1, додаткова угода від 19.08.2021 № 2, додаткова угода від 25.11.2021 № 3. В ході моніторингу встановлено, що Замовником не надано відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснення, який опубліковано 11.11.2021, чим порушено частину 5 статті 8 Закону № 922-VIII. В зв'язку з вищевикладеним, Замовником не підтверджено визначення очікуваної вартості та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, чим не дотримано умови пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, що може свідчити про порушення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, передбаченого пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що відповідно до вимог п.п.2.1. п.2 Додатку № 1 ТД Замовника, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про наявність наступних працівників: виконавець робіт, електрослюсар, зварник, слюсар з обслуговування теплових мереж, маляр, лицювальник-плиточник, слюсар-будівельний, монтажник В підтвердження інформації, зазначеної в довідці та кваліфікації працівників учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин працівників, які зазначені згідно з вимогами пункту 2.3. цього Додатку, а саме: копію трудової книжки (першої сторінки та сторінки з відміткою про працевлаштування працівника в штаті учасника), наказу про призначення або трудового договору Однак, Переможцем не надано копії трудових книжок на Іванченка В.В., Васильєва Р.О., чим документально не підтверджено трудові відносин з вищезазначеними працівниками та не дотримано вимоги п.п.2.1. п.2 Додатку № 1 ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Таким чином, в порушення частини першої статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АВА И КО» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих Переможцем на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону, та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 5 статті 8, пункту 1 частини першої статті 31, частини дев'ятої статті 26, частини шістнадцятої статті 29 Закону № 922-VIII. За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.



(посада)

Коваленко Євгеній Валерійович
(підпис, власне ім'я, прізвище)