ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

26 травня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-04-28-005674-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Комунальне підприємство "Миколаївський міжнародний аеропорт" Миколаївської обласної ради, 40823143, Україна, Новоодеський р-н, с. Баловне, вул. Київське Шосе, 9
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Реконструкція системи світосигнального обладнання аеродрому "Миколаїв" за адресою: вул. Київське шосе, 9, с. Баловне, Новоодеського району, Миколаївської області (45316000-5 Монтаж систем освітлення і сигналізації) , 75826861UAH, 45316000-5, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 79190bdabffa4b49aa0abcbea44ae51f, 2021-04-28
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
6. Дата початку моніторингу: 05 травня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Миколаївський міжнародний аеропорт» Миколаївської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію затверджену генеральним директором від 27.04.2021, звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 05.05.2021, 06.05.2021, 07.05.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на запитання до процедури, які оприлюднено в електронній системі закупівель 05.05.2021 о 16:57; 17:10; 06.05.2021 о 11:46; 11:49; 11:51; 11:54; 12:02; 12:03; 12:09; 22:10; 22:10; 22:10; 22:13; та 07.05.2021 о 12:06; не надав відповіді, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону. Крім того установлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою та в пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 500 000,00 грн або 0,7 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 25 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт . Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель (протокол засідання тендерного комітету від 07.05.2021 № 1/05) Замовник відмінив торги у зв’язку з неможливістю здійснення закупівлі у наслідок непереборної сили.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї установлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону та оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог абзацу третього частини першої статті 25 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку)- порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель (протокол засідання тендерного комітету від 07.05.2021 № 1/05) Замовник відмінив торги у зв’язку з неможливістю здійснення закупівлі у наслідок непереборної сили.



(посада)

Виноградов Євген Ігорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)