ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

18 листопада 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-04-28-005009-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Управління освіти Бахмутської міської ради, 02142796, Україна, м.Бахмут, вул. Б. Горбатова, 42
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: «Реконструкція будівлі Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 24 з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів Бахмутської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: м.Бахмут, вул. Леваневського,10» (коригування), 92608650UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: f12e765f76dc4a3eb54470f582dba8f8, 2021-04-28
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 26 жовтня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Бахмутської міської ради на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 05.05.2021 № 68, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОЛНАЙТ» (далі – ПП «ОЛНАЙТ»), протокол від 24.05.2021 № 77, повідомлення про намір укласти договір від 24.05.2021, договір підряду від 11.06.2021 № 275, пояснення Замовника та документи, надані 05.11.2021 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 2 додатку 4 тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій зокрема: документів, стосовно підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, інформаційної довідки, яка містить відомості про працівників, які будуть безпосередньо залучені до реалізації виконання робіт, передбачених тендерною пропозицією учасника (ПІБ, посада, досвід роботи на займаній посаді); з додаванням сканкопій відповідних офіційних документів (дипломів про освіту, свідоцтв), які підтверджують кваліфікацію всіх працівників, які будуть безпосередньо залучені до реалізації виконання робіт. Учасником ПП «ОЛНАЙТ» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.05.2021 № 5, яка не містить інформацію про досвід роботи працівників на займаній посаді, що не відповідає вимогам пункту 2 додатку 4 тендерної документації. Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ОЛНАЙТ» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону та уклав з ним договір.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ОЛНАЙТ» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, - порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.



(посада)

Моргачова Ірина Юріївна
(підпис, власне ім'я, прізвище)