ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Карабанов Олександр Вікторович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
29 липня 2021
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Управління будівництва, архітектури та землекористування Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації,
37501669,
Україна,
Київ,
просп. Маяковського, 29 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
(Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №23 по вул. Путивльській, 35 у Деснянському районі с. Биківня (Блок "В", ІІІ черга будівництва))(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013), 129817511UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
705fae64077d433db4d42ee84f3c043e, 2021-04-27 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
05 липня 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26.07.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Управління будівництва, архітектури та землекористування Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) від 06.05.2021 № 24 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 17.05.2021 року, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Грін Трейдінг», протокол уповноваженої особи Замовника від 19.05.2021 № 25, повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2021 року, договір від 03.06.2021 № 19, додаткову угоду від 03.06.2021 №1, пояснення Замовника від 09.07.2021 року.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.