| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
ДП "Спортивний комплекс "Авангард",
39401098,
Україна,
Київ,
вул. Мельникова, 46 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
РОБОТИ ПО ОБ'ЄКТУ "КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ БУДІВЛІ ЛЬОДОВОГО ПАЛАЦУ ДП "СК "АВАНГАРД" НА ВУЛ. МЕЛЬНИКОВА, 46 (ЛІТЕРА А) У ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ М.КИЄВА" (КОРИГУВАННЯ) 1 ЧЕРГА БУДІВНИЦТВА (ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)", 76184966UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
185d4d0cee9f47f8a4d28dc6678cc34f, 2021-04-26 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
21 травня 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08.06.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 29.04.2021 № 15 (зі змінами), реєстр отриманих пропозицій від 12.05.2021 року, протокол розкриття, протокол засідання тендерного комітету ДП «Спортивний комплекс «Авангард» від 13.05.2021 № 16, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2021 року, договір від 01.06.2021 № 19, додаткова угода від 03.06.2021 № 1, пояснення Замовника від 31.05.2021 року.
Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам законодавства та умовам, встановленим у тендерній документації.
Так, відповідно до пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та шляхом завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з пунктом 5 вказаного розділу.
Пунктом 5.2.4 зазначеного розділу ТД передбачено, що для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасники повинні надати відомості про наявність кваліфікацію та досвід працівників з обов’язковим включенням до довідки у тому числі інженера.
Переможцем у складі пропозиції надано довідку від 05.05.2021 № 5/21-19, в якій відсутня інформація щодо наявності в ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» інженера.
Поряд з цим, відповідно до п. 5.2.9 Розділу 3 ТД учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів має надати в тому числі договір, який вказаний у довідці відповідно до пункту 5.2.8 Розділу 3 ТД з обов’язковим наданням документу про прийняття об’єкту в експлуатацію по даному договору.
На підтвердження виконання аналогічного договору Переможцем надано договір від 26.10.2017 № 26-10/17, укладений між Приватним підприємством «Житлово-будівельна компанія «Ріел» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС».
Однак, Переможцем не надано документу, який би свідчив про прийняття об’єкту в експлуатацію по даному договору, чим не виконано вимоги п. 5.2.9 Розділу 3 ТД.
Слід зазначити, що сертифікат від 05.11.2019 серія ТУ №163193092424, який міститься у складі пропозиції Переможця не підтверджує надання документу про прийняття об’єкту за договором від 26.10.2017 № 26-10/17 в експлуатацію, оскільки у вказаному сертифікаті відсутня інформація, що сторонами є Приватне підприємство «Житлово-будівельна компанія «Ріел» та/або ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС». Згідно з даними, зазначеними у сертифікаті, замовником є ТОВ «МІА», генеральним проектувальником (проектувальником)-ТОВ «МАЙСТЕРНЯ АРХІТЕКТОРА І. БИКОВА», генеральним підрядником (підрядником) - ТОВ «ПБФ ГРУП».
Крім того, відповідно до пункту 5.2.10 Розділу 3 ТД учасники повинні надати копії документів, які підтверджують повне виконання договору, зазначеного в довідці згідно з пунктом 5.2.8 Розділу 3 ТД.
Аналізом документів, наданих у складі пропозиції Переможця, встановлено, що відповідно до додатків №№ 1-12, які є невід’ємною частиною договору від 26.10.2017 № 26-10/17, вартість робіт за договором складає 25 124 234,86 грн з ПДВ.
При цьому, Переможцем у складі пропозиції надано довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) на загальну суму 21 063 597, 02 грн з ПДВ.
Враховуючи зазначене, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» не надано копій документів, які підтверджують повне виконання договору, зазначеного в довідці згідно з пунктом 5.2.8 Розділу 3 ТД, чим не виконано вимоги пункту 5.2.10 Розділу 3 ТД.
Також, відповідно до п. 5.2.1 Розділу 3 до ТД Замовником встановлено вимогу щодо надання відомостей про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в учасника з обов’язковим зазначенням адреси розміщення виробничих приміщень, їх площі та підстав для користування, згідно з формою наведеною у таблиці.
Пунктом 2.2.2 вказаного розділу передбачено, що на підтвердження наявності в учасника обладнання та матеріально технічної бази, які зазначені у відомостях згідно з пунктом 5.2.1 Розділу 3 до ТД учасник у складі пропозиції повинен надати, у тому числі договір оренди (договір повинен бути чинний не менше ніж до 31.12.2021 року) або інші правовстановлюючі документи.
На виконання вказаних вимог Переможцем надано довідку від 05.05.2021 № 5/21-1,в якій зазначено про орендоване нежитлове приміщення за адресою
м. Київ, вул. С. Руданського, 3а, офіс 509 та договір оренди від 07.02.2019 № 07-02/509.
Однак, відповідно до умов вказаного договору, з урахуванням додаткової угоди від 24.12.2019 № 2, строк дії договору складає до 31.12.2020 року.
Слід зазначити, що відповідно до п.8.1 договору від 07.02.2019 № 07-02/509 зміни та доповнення до договору оформляються в письмовій формі та є його невід’ємними частинами.
Враховуючи зазначене, Переможцем не підтверджено наявності матеріально-технічної бази та не надано зокрема договору оренди нежитлового приміщення зі строком дії не менше ніж до 31.12.2021 року, чим не виконано вимоги п. 5.2.1 та 5.2.2 Розділу 3 до ТД.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Таким чином, в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Вищевказане призвело до порушення частини одинадцятої статті 29 Закону № 922-VIII відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Разом з тим Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СФЕРА ЛЮКС», чим порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII та частини 9 статті 26 Закону № 922-VIII.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 16 статті 29, частини 9 статті 26, частини 1 статті 31, частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.