ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Гальчук Віктор Іванович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
25 червня 2021
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ,
25908960,
Україна,
Луцьк,
ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Реконструкція автомобільної дороги державного значення Р-14 Луцьк-Ківерці-Маневичі-Любешів-Дольськ на ділянці км 153+000-158+573 (коригування), 106360437UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб. |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
93584fcad93649b198d03ec33d327ae7, 2021-04-14 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
10 червня 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Служби автомобільних доріг у Волинській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 27 квітня 2021 року, № 98 із змінами внесеними рішенням тендерного комітету від 12 травня 2021 року №120 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬДОРБУД» (далі – ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Луцькавтодор-сервіс» (далі – ТзОВ «Луцькавтодор-сервіс»), повідомлення про намір укласти договір від 26.05.2021, договір про закупівлю від 14.06.2021 №01.1-2-21, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель 23.06.2021.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.