ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

01 вересня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-04-09-007802-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, 04058516, Україна, Харків, майдан Конституції, будинок 7
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Реконструкція вул. Клочківської від Бурсацького узвозу до Клочківського узвозу. Коригування (додаткові роботи), 24800000UAH, 45233000-9, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 0de2b72bf33641f2bdd1e04a733a8b1b, 2021-04-09
4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 06 серпня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обґрунтування та наявності підстав застосування процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266, (далі Постанова №710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, (далі Замовник) на 2021 рік, звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) оприлюднене в електронній системі закупівель 09.04.2021, договір про закупівлю робіт за державні кошти від 12.05.2021 №2021/ПР/01, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 27.08.2021. Під час моніторингу Замовником на запит Східного офісу Держаудитслужби від 20.08.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), не надано посилання на сторінку власного веб-сайту, або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, де розміщена запитувана у питанні до пояснення інформація, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Відповідно до частини першої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) відкриті торги є основною процедурою закупівлі, а відповідно до частини 1 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Виключний перелік підстав для застосування переговорної процедури закупівлі визначено частиною 2 статті 40 Закону. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовником зазначено умову застосування та обґрунтування переговорної процедури закупівлі, зокрема, виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю. Моніторингом установлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури), оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу, містить посилання на експертний звіт від 14.08.2020 №20982. Основний договір про закупівлю робіт за державні кошти від 10.04.2018 №2018/ПР/02 укладено з ТОВ "ПАРКІНГ+" на суму 79 100 000,00 гривень, який є триваючим.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, питання наявності підстав застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)