ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

15 червня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-04-05-007375-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації, 38598277, Україна, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С040426 Степове-Партизанське км 0+000 - км 1+500 Дніпровського району Дніпропетровської області, 148795048UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 794b56f59d494e50a9e13e70de87e098, 2021-04-05
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
6. Дата початку моніторингу: 21 травня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протоколом тендерного комітету Замовника від 13.04.2021 б/н, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 09.04.2021 та відповідь Замовника від 13.04.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.04.2021, повідомлення про намір укласти договір від 27.04.2021, договір від 13.05.2021 № 18 (далі – договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 13.05.2021 № 1 до договору, пояснення Замовника, надані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 27.05.2021.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
-



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)