ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Ващенко Геннадій Владиславович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
02 листопада 2021
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ,
44053418,
Україна,
місто Дніпро,
вул. Троїцька, 21 а |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція вул. Яворницького у м. Дніпрі (Соборний район)» Коригування, 37465568.4UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
47c6bbd48d2b4d419ae9effb53348534, 2021-03-18 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
12 жовтня 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «02» листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 18 березня 2021 року № 14/1-21; тендерну пропозицію учасника-переможця – товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «НОРМ» (далі – ТОВ «Будівельна компанія «НОРМ»); повідомлення про намір укласти договір; протокол щодо прийняття рішення тендерного комітету Замовника; договір від 26.04.2021 № 26/04-5 та додаткові угоди до нього.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Будівельна компанія «НОРМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
Порушення законодавства про закупівлі відсутні.