ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

11 червня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-03-02-010715-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради, 40467658, Україна, м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Поточний середній ремонт доріг у Заводському, Комунарському та Дніпровському районах м. Запоріжжя, 3879650.6UAH, 45233142-6, ДК021, 1, послуга
3. Інформація про оприлюднення: 67828794566f41a0bfff11655a45fcfa, 2021-03-02
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
6. Дата початку моніторингу: 09 червня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від "02" березня 2021 року №10/21 -1. Відповідно пункту 1 частини першої статті 10 Закону встановлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. При цьому, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель проект договору (Додаток 8 до ТД), в якому в розділі 18 визначив, що невід’ємною частиною цього Договору є: - Договірна ціна (Додаток 1); - Локальний кошторис (Додаток 2); - Графік надання послуг (Додаток 3); - Перелік місць надання послуг (Додаток 4). Проте, вказані додатки до Договору Замовником в системі prozorro.gov.ua не оприлюднені. Таким чином, Замовником порушено пункту 1 частини першої статті 10 Закону. Крім того, в ході моніторингу встановлено, що електрона форма оголошення про проведення конкурентної процедури складена з порушенням вимог Закону. Зокрема, оголошення не містить інформацію про вид та умови забезпечення тендерної пропозиції, чим не дотримано п.9 ч.2 ст.21 Закону. Також, частиною 3 ст.10 Закону передбачено, що оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро. Проте, в порушення вказаної законодавчої норми в оголошенні відсутня інформація про умови оплати, умови надання забезпечення тендерних пропозицій, трок надання послуг тощо на англійській мові.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій - порушень не установлено
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема відмінити торги на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)