ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Ващенко Геннадій Владиславович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

10 листопада 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-03-01-010263-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Управління транспортної інфраструктури та зв'язку Кам'янської міської ради, 36072189, Україна, м. Кам'янське, вул. Москворецька, 14 А
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (придбання міських/ громадських автобусів) , 23000000UAH, 34120000-4, ДК021, 10, штуки
3. Інформація про оприлюднення: 975a2d4a997a4903ae8c8f29008a79e6, 2021-03-01
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 12 жовтня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 02 » листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність та правильність укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління транспортної інфраструктури та зв'язку Кам'янської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі (далі - Оголошення); тендерну документацію (далі - ТД), тендерні пропозиції учасників торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЮМІКАР», Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоград-2007», договір від 13.05.2021 №1305-01М. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його відповідності тендерній пропозиції переможця - порушень не установлено.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
Порушення законодавства про закупівлі відсутні.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
Відсутні.



(посада)

Павлик Сергій Миколайович
(підпис, власне ім'я, прізвище)