ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Миголинець Світлана Федорівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)
23 липня 2021
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Ізмаїльська філія ДП "АМПУ",
38728402,
Україна,
Ізмаїл,
68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Послуги з поточного ремонту підкранових колій причалів № 19 (інв. № 4279/7291), № 20 (інв. № 4280/7292), № 21 (інв. № 4281/7293), 5750000UAH, 45450000-6, ДК021, 1, посл. |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
d4e41156b46348bcab5348120d83458f, 2021-03-01 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
02 липня 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Ізмаїльської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі – Замовник) від 01.03.2021; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Товариств з обмеженою відповідальністю «ПРОМБУДКОЛІЯ» (далі – ТОВ «ПРОМБУДКОЛІЯ») та «МЕТПРОЕКТ» (далі – ТОВ «МЕТПРОЕК»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протокол про визначення переможця процедури закупівлі та намір укласти договір від 14.04.2021; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю №26-В-ІЗФ-21 від 29.04.2021; пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, надані через електронну систему закупівель 09.07.2021 та 16.07.2021.
За результатами аналізу тендерної документації встановлено, що Замовником в пунктах 8,9 Додатку 7 до тендерної документації встановлена наступна вимога: Переможць процедури закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель копію останньої річної фінансової звітності акціонерного товариства або копію останньої затвердженої фінансової звітності товариства з обмеженою чи додатковою відповідальністю (в якій зазначена інформація про вартість чистих активів) (з відміткою відповідного органу ДПС, або Державної служби статистики України, або з наданням сканованої копії відповідної квитанції (якщо фінансова звітність подавалась у електронному вигляді), а також у вищезазначений строк надає Замовнику шляхом направлення на електронну адресу Договірну ціну з кошторисами для перевірки та узгодження.
При цьому, Замовником у пункті 3 Розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерної документації» тендерної документації зокрема, установлено, що тендерна пропозиція Переможця підлягає відхиленню у випадку ненадання у визначений тендерною документацією строк документів (інформації) згідно з вимогами цієї тендерної документації.
Так, абзацом першим частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
При цьому, частиною восьмою статті 12 Закону визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Разом з тим, виходячи зі змісту статті 26 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Порядок подання додаткової інформації та/або документів після розкриття тендерних пропозицій регулюється частинами чотирнадцятою, шістнадцятою статті 29 Закону для учасника, частинами третьою, шостою статті 17 та частиною другою статті 41 Закону для переможця процедури закупівлі. Будь-яка інша інформація, що подана учасником після кінцевого строку її подання не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону. Отже, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій, а переможцем – у відповідності до вимог статті 17 та 41 Закону.
Таким чином, неподання переможцем будь-якої інформації та документів, окрім тих, що визначені вищеописаними нормами законодавства, не може бути підставою для його відхилення.
Враховуючи зазначене, встановлення в тендерній документації вимоги про надання Переможцем протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель копію останньої річної фінансової звітності та направлення на електронну адресу для перевірки та узгодження Договірну ціну з кошторисами є порушенням частини восьмої статті 12 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, з урахуванням пояснень, наданих Замовником та інформації, наявної в електронній системі закупівель, порушень не установлено.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини восьмої статті 12 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.