ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Косінов Станіслав Анатолійович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
23 червня 2021
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ,
43446166,
Україна,
Хмельницький,
вул. Свободи,77 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 231411 Красносілка - об'їзна м. Старокостянтинів км 0+000 - км 1+800, 12531215UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роб |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
c83a2ef753b84b66acd23b1a629cb122, 2021-02-26 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
10 червня 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, , своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ (далі – Замовник) від 01 березня 2021 року № 5, тендерні пропозиції ТОВ «СТЛ+М» (далі учасник) та ТОВ «ДСЗ», повідомлення про намір укласти договір від 24.03.2021 року, договір від 06.04.2021 року № 7 КР.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до вимог частини 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, у разі, якщо учасник має намір залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону, на кожного з таких субпідрядників/співвиконавців надається інформація щодо відсутності підстав визначених у частині першій статті 17 Закону у довільній формі.
Так у складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку про субпідрядників/співвиконавців від 05.03.2021 року, в якій міститься інформація про залучення ТОВ «СТЛ+К» як субпідрядника для часткового виконання робіт по предмету закупівлі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Проте, у складі тендерної пропозиції, інформацію щодо відсутності підстав визначених у частині першій статті 17 Закону у довільній формі на субпідрядника, учасником не надано, чим порушено вимоги частини 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Також, відповідно до вимог абзацу 4 частини 5.6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан - копії оригіналів або завірені належним чином документів, що підтверджують правомочність підпису тендерної пропозиції, укладення договору про закупівлю: виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, довіреність або інший документ, що містить зразок підпису особи, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю
Так у складі тендерної пропозиції учасником надано Рішення від 01.03.2021 року № 01/03-3 про надання директору товариства Коловоротному Миколi Iвановичу повноважень на пiдписання ycix документiв тендерноi пропозицii та на укладання правочину iз ДП «Хмельницька обласна служба мiсцевих автодорiг», яке не містить зразок підпису особи, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю, чим порушено вимоги абзацу 4 частини 5.6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника та уклав з ним договір від 06.04.2021 року № 7 КР.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, правомірність відхилення тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін та їх оприлюднення, , своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до чинного законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.