| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Герцаївська міська рада,
21423970,
Україна,
Герца,
Вул.Г.Асакі ,будинок 9 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
ДК021:2015:55510000-8 Послуги їдалень, 1616640UAH, 55510000-8, ДК021, 1, послуга |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
35e582e4899740dcb1c55c3972cffe39, 2021-02-12 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
16 березня 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Герцаївської міської ради Чернівецького району Чернівецької області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника із змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.02.2021 №15 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій по лотах №№ 1, 2 і 6; тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця КОБЕЛЯ МАРІЯ КОСТЯНТИНІВНА (далі – ФОП Кобеля М.К.), Фізичної особи-підприємця Матей Марина Дмитровна (далі – ФОП Матей М.Д.), Фізичної особи-підприємця Платіка Родіка Іллівна (далі – ФОП Платіка Р.І.); протоколи засідання тендерного комітету від 02.03.2021 по лотах №№ 1, 2 і 6; повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2021 по лотах №№ 1, 2 і 6; договори від 15.03.2021 №№ 56, 57, 58; пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 17.03.2021.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у тендерній документації не зазначив відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено наступне.
Замовник по лоту №1 визнав переможцем торгів учасника ФОП Кобеля М.К., по лоту №2 – учасника ФОП Матей М.Д., пропозиції яких не відповідали умовам тендерної документації, а саме:
- підпункту 3.5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації в частині ненадання гарантійного листа або довідки в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених частиною другою статті 17 Закону;
- пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації в частині ненадання інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформації у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю);
- Додатку 1 до тендерної документації в частині ненадання заяви-згоди про надання послуг харчування згідно орієнтованого двотижневого меню по вікових категоріях за Клопотенко та калькуляції вартості послуг.
Слід зазначити, що підпунктом 3.5.10 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Учасниками ФОП Кобеля М.К. та ФОП Матей М.Д. у складі своїх пропозицій зазначеної вище довідки не надано.
Крім цього, переможцями процедури закупівлі ФОП Кобеля М.К. та ФОП Матей М.Д. по лоту №1 та лоту №2 відповідно з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано документів, визначених підпунктом 3.5.6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме:
- довідку (витяг), що видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) щодо відсутності підстав передбачених пунктами 5, 6 частини першої статті 17 Закону;
- довідку у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону;
- довідку у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом першим частини другої статті 17 Закону, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно з абзацом другим частини другої статті 17 Закону.
Також, Замовник по лоту №6 визнав переможцем торгів учасника ФОП Платіка Р.І., в той час як пропозиція учасника не відповідала вимогам тендерної документації, а саме:
- підпункту 3.1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації в частині подання тендерної пропозиції без накладення удосконаленого електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника;
- пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації в частині ненадання інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформації у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Крім того, відповідно до підпункту 3.5.8 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації у разі, якщо інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі не формується автоматично в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України, учасник (переможець) повинен у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надати через електронну систему довідку, видану уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що в учасників процедури закупівлі по лотах № 1 і № 6 відсутня інформація стосовно відповіді на запит про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, яка формується відповідно до Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11.
Також, ФОП Кобеля М.К. (по лоту №1) та ФОП Платіка Р.І. (по лоту №6) не надано довідку, видану уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів.
З огляду на зазначене, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив пропозиції учасників ФОП Кобеля М.К., ФОП Матей М.Д., ФОП Платіка Р.І., як таких, що не відповідали вимогам тендерної документації та не надали у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо
недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону;
усунення порушення вимог абзацу третього пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договорів від 15.03.2021 №№ 56, 57 58 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.