ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

15 червня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-01-19-002527-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, 25908960, Україна, Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-02 Піща - Шацьк - Любомль - Володимир-Волинський - Павлівка - Горохів - Берестечко - Козин - /М-06/ на ділянці км 155+460 - км 159+500, Волинська область, 104631086UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб.
3. Інформація про оприлюднення: 5400e4efa1f248aa900f35b57c0e4d97, 2021-01-19
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
6. Дата початку моніторингу: 10 червня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Служби автомобільних доріг у Волинській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 19.01.2021 №13 (із змінами внесеними рішенням тендерного комітету від 19.02.2021 №38) (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬДОРБУД» (далі – ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т» (далі – ТзОВ «ШЛЯХОВИК-Т»), повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2021, договір про закупівлю від 19.05.2021 №01.2-2-21. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником засіданням тендерного комітету (протокол №91 від 23.04.2021) відхилено пропозицію учасника торгів ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» з наступних підстав: - На момент складання динамічної договірної ціни не враховано витрати, пов’язані з інфляційними процесами у відповідності до п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та основних прогнозних показників рівня інфляції згідно з Постановою КМУ від 11.07.2018р. № 546 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2019 - 2021 роки у розмірі 8,2 % відповідно до вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації; - Відсутній гарантійний лист щодо підтвердження учасником вжиття заходів із захисту довкілля відповідно до вимог п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Однак, проведеним аналізом тендерної пропозиції учасника торгів ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» встановлено, що у тендерній пропозиції містяться наступні документи: - Договірна ціна (файл Кошторисні документи_ч1.pdf сторінка 1) в якій зазначено «Кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами» (3205,157). - Розрахунок №П145 (кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами (файл Кошторисні документи_ч1.pdf сторінка 56) - Гарантійний лист №02/02-18-з від 02.02.2021 (файл Інші документи.pdf сторінка 18). Лист оформлений на бланку ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» та підписаний директором Качар В.М. В гарантійному листі вказано наступне: «Даним листом Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС» підтверджує вжиття ТОВ «ПБС» заходів із захисту довкілля під час надання послуг за предметом закупівлі «Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-02 Піща - Шацьк - Любомль - Володимир-Волинський - Павлівка - Горохів - Берестечко - Козин - /М-06/ на ділянці км 155+460 - км 159+500, Волинська область». Оскільки, Гарантійний лист оформлений на бланку ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» та підписаний його директором зазначену інформацію, а саме ТОВ «ПБС» Замовником необхідно було віднести до формальних помилок, які передбачені пунктом 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Враховуючи вищевказане, у Замовника були відсутні підстави, які вказані у протоколі №91 від 23.04.2021 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД». Однак, Замовником на порушення вимог абзацу 3 підпункту 1 частини першої, абзацу 2 підпункту 2 частини першої статті 31 Закону відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД». Також, проведеним моніторингом встановлено, що пропозиція ТзОВ «ШЛЯХОВИК-Т» не відповідає вимогам тендерної документації. Так, підпунктом 1.11 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що: «У випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, свою договірну ціну та розрахунки до неї у вигляді сканованої копії в форматі PDF і в електронному вигляді в форматі imd, приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону*, завантажує в Систему протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника. *Примітка: дана вимога стосується лише випадків, коли за результатами проведеного аукціону цінова пропозиція учасника була змінена. До підписання договору переможець, завантажує в електронну систему узгоджений пакет документів щодо договірної ціни, а саме: - договірна ціна за формою програмного комплексу та в електронному вигляді в форматі imd, sts; - пояснювальна записка до договірної ціни; - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів до договірної ціни. Ненадання зазначених документів розцінюється як відмова від укладання договору про закупівлю. У разі ненадання договірної ціни учасником у строк передбачений даною документацією, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визнає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув». Згідно інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель учасником торгів ТзОВ «ШЛЯХОВИК-Т» завантажено в електронну систему свою договірну ціну та розрахунки до неї у вигляді сканованої копії в форматі PDF і в електронному вигляді в форматі imd, приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону 06.05.2021 або на 8 робочий день. Однак, Замовником засіданням тендерного комітету (протокол №94 від 28.04.2021) в порушення вимог підпункту 1.11 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та абзацу 2 підпункту 2 частини першої статті 31 Закону визначено переможцем відкритих торгів ТзОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та укладено договір №01.2-2-21 від 19.05.2021.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТзОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» та ТзОВ «ШЛЯХОВИК-Т» встановлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 1 частини першої, абзацу 2 підпункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)