ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Марценюк Анатолій Анатолійович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

05 квітня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-01-19-000373-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Комунальне підприємство"Хмельницька міська лікарня"Хмельницької міської ради, 02774384, Україна, місто Хмельницький, пров.Проскурівський,1
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Хліб пшеничний І ґатунку, 697000UAH, 15811100-7, ДК021, 19000, кг
3. Інформація про оприлюднення: 7e85d483a58444a7978605b128cc22d7, 2021-01-19
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
6. Дата початку моніторингу: 22 березня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 квітня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунального підприємства «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 14.01.2021 № 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.02.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.02.2020 № 15, тендерну пропозицію Приватного підприємства «ШУМСЬК ХЛІБ», повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2021, вимоги про усунення порушень від 16.02.2021 за номером ID: UA-2021-01-19-000373-b.b1 та від 17.02.2021 за номером ID: UA-2021-01-19-000373-b.b2, рішення Замовника від 17.02.2021 та 19.02.2021, договір про закупівлю від 03.03.2021 № 141-Т.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):



(посада)

Пушкар Наталія Борисівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)