ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Гальчук Віктор Іванович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

26 травня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-12-22-016936-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Виконавчий комітет Криворізької міської ради, 04052169, Україна, КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1,
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: охорона об’єктів, 15462800UAH, 79710000-4, ДК021, 1, послуга
3. Інформація про оприлюднення: 886e2811607d475698795ae9afb7efa3, 2020-12-22
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 19 травня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік виконавчого комітету Криворізької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.12.2020 (далі – тендерна документація), протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.01.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФОКС СЕК’ЮРІТІ» (далі – ТОВ «ФОКС СЕК’ЮРІТІ»), комунального підприємства «Криворізька муніципальна гвардія» (далі – КП «Криворізька муніципальна гвардія»), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА СБ» (далі – ТОВ «АЛЬФА СБ»), вимоги Замовника до ТОВ «ФОКС СЕК’ЮРІТІ» та ТОВ «АЛЬФА СБ» про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 08.02.2021, договір про закупівлю послуг №1 від 19.02.2021, додаткова угода від 19.02.2021 №1. Проведеним моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ФОКС СЕК’ЮРІТІ» тендерній документації встановлено порушення вимог тендерної документації. Так, відповідно до вимог пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону, а саме: наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасником необхідно надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та з метою підтвердження зазначеної інформації учасник обов’язково надає інвентаризаційний опис основних засобів, матеріальних цінностей на останню звітну дату проведення інвентаризації суб'єктом охоронної діяльності – учасником/оборотно-сальдову відомість/інший документ, що підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази зазначених в довідці. Проведеним моніторингом установлено, що ТОВ «ФОКС СЕК’ЮРІТІ» у складі своє пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (вихідний номер 123/5 від 28.12.2020, файл «Довідка про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази 2.pdf»), в якій зазначено у позиціях 1 та 2 наявність орендованого офісного приміщення та автотранспорту відповідно. Разом з тим, проведеним моніторингом пропозиції ТОВ «ФОКС СЕК’ЮРІТІ» установлено відсутність поданих у складі пропозиції документів, що підтверджує наявність в учасника орендованого офісного приміщення та автотранспорту. Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФОКС СЕК’ЮРІТІ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерієві установленому статтею 16 Закону та умовам пункту 5 розділу 3 тендерної документації, та допустив ТОВ «ФОКС СЕК’ЮРІТІ» до аукціону. Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини 2 статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій по процедурі відкритих торгів, оголошення про проведення яких оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФОКС СЕК’ЮРІТІ» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції КП «Криворізька муніципальна гвардія», своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема, розірвати укладений за результатами тендеру договір з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.



(посада)

Гірко Ігор Володимирович
(підпис, власне ім'я, прізвище)