| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Управління поліції охорони у Львівській області,
40108887,
Україна,
місто Львів,
вул. Липинського, 44 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Послуги добровільного страхування фінансових ризиків за діючими договорами охорони, 2500000UAH, 66510000-8, ДК021, 1, послуга |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
02a07a7baaaa445eb9eb827bd00de47c, 2020-12-17 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
29 січня 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління поліції охорони у Львівській області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-12-13-000439-b), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету; протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПрАТ «Українська охоронно-страхова компанія», договір від 29.01.2021 № 42.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини другої статті 22 Закону в тендерній документації відсутнє прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Також, на порушення частини другої статті 22 Закону Замовником в пункті 4.3 тендерної документації не зазначено місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг), а лише зазначено: місце поставки – територія України, кількість та обсяг – відповідно до технічного завдання тендерної документації, хоча Додатком 2 «Технічне завдання» також не визначено кількість чи обсяг надання послуг.
Слід зазначити, що тендерна документація Замовника містить невідповідності.
Зокрема, пункт 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації містить інформацію, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 та частиною другою цієї статті викладені в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Водночас, пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації містить вимогу, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику: оригінал / нотаріально завірена копія / оригінал в електронному вигляді документа, виданого територіальним сервісним центром МВС або Департаментом інформаційних технологій МВС, з інформацією про те, що службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Згідно пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 та частиною другою цієї статті викладені в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Водночас, переможцем торгів ПрАТ «Українська охоронно-страхова компанія» не оприлюднено документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Частиною 7 статті 33 Закону визначено, що у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника.
Таким чином, на порушення частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПрАТ «Українська охоронно-страхова компанія».
Пунктом 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу «Результати тендерів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначено, що разом з тендерною документацією в окремому файлі, згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації, подається проект договору про закупівлю (з урахуванням особливостей предмету закупівлі) з обов’язковим зазначенням змін його умов. Розміщення такого файлу означає погодження Учасника з умовами, викладеними Замовником в проекті договору.
На виконання зазначеної вимоги учасником торгів ПрАТ «Українська охоронно-страхова компанія» завантажено підписаний Генеральним директором проєкт договору, згідно пункту 5 якого «Страховий тариф за цим Договором складає 1,37 % від загальної страхової суми (ліміту відповідальності), загальний страховий платіж складає 2 466 000,00 грн. ( два мільйони чотириста шістдесят шість гривень нуль коп.) без ПДВ».
Водночас, Замовником 29.01.2021 завантажено договір від 29.01.2021 № 42, укладений з ПрАТ «Українська охоронно-страхова компанія» на загальну суму 2 238 000,00 грн, згідно пункту 5 якого «Страховий тариф за цим Договором складає 1,2433 % від загальної страхової суми (ліміту відповідальності), загальний страховий платіж складає 2 238 000,00 грн. (два мільйони двісті тридцять вісім тисяч гривень нуль коп.) без ПДВ».
Згідно частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Таким чином, на порушення частини четвертої статті 41 Закону Замовником укладено з ПрАТ «Українська охоронно-страхова компанія» договір від 29.01.2021 № 42, який відрізняється від змісту тендерної пропозиції ПрАТ «Українська охоронно-страхова компанія».
Згідно пункту 2 частини першої статті 43 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції встановлено порушення частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами моніторингу щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, відповідно до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.