ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
(підпис, власне ім'я, прізвище)
04 березня 2021
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області,
26146617,
Україна,
місто Бровари,
вул. Гагаріна, 15 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Реконструкція дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «Зірочка» по вул. Ярослава Мудрого (Кірова), 3 в м. Бровари Київської області. Коригування. (за кодом CPV ДК 021:2015 - 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів), 52303816UAH, 45214000-0, ДК021, 1, роб |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
9f45a26652424281b96b184c0f54c2be, 2020-12-01 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
10 лютого 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 02 березня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Київської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 27.11.2020
№ 210 та протоколом засідання тендерного комітету від 09.12.2020 № 213, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 06.01.2021 № 01, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 11.01.2021 № 02, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Класика комфорту» (далі – ТОВ «Класика комфорту»), товариства з обмеженою відповідальністю «І. Б. К. Девелопмент» (далі – ТОВ «І. Б. К. Девелопмент»), повідомлення про намір укласти договір від 11.01.2021, договір про закупівлю робіт від 26.01.2021 № KV04-02 (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 24.12.2020.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасники подають довідку за формою додатку 6 цієї тендерної документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Для підтвердження інформації про наявність працівників відповідно до додатку 6 тендерної документації учасник повинен надати в тому числі скан - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, зазначеними в «Довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме: трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру, тощо.
Учасник ТОВ «І. Б. К. Девелопмент» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17.12.2020 № 1361 у якій зазначив, працівників, яких планується залучити, а саме: Лося В.А.; Козюка А.С.; Кравчука В.М., Забродського В.Г., Єфименко Ю.М., Кивгило О.В. На зазначених працівників учасник не надав жодного документу, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, чим не дотримано вимоги підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «І. Б. К. Девелопмент», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та уклав з ним договір про закупівлю.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «І. Б. К. Девелопмент» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Класика комфорту», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.