ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Усик Віталій Дмитрович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
01 липня 2021
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради,
03365707,
Україна,
Миколаїв,
вул. Адмірала Макарова, 7 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Нове будівництво дюкеру через річку Південний Буг та магістральних мереж водопостачання мікрорайону Варварівка у м. Миколаєві. Коригування, 17245321.8UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
81cc7e98d31d4ba4b08639ebb77ef639, 2020-11-25 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Переговорна процедура
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
17 червня 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: ¬¬01 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік за номером UA-P-2020-11-25-004935-a , повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2020-11-25-012863-c, протокол засідання тендерного комітету від 25.11.2020, лист запрошення учасника щодо участі в переговорах, протокол переговорів від 27.11.2020, протокол про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 27.11.2020, договір від 22.12.2020 №2181 з додатками, додаткові угоди: №1 від 31.12.2020, №2 від 31.03.2021, №3 від 30.04.2021, №4 від 31.05.2021, №5 від 31.05.2021, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель з доданими замовником документами 23.06.2021.
Відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується Замовником у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Додаткова закупівля проведена з дотриманням вимог Закону щодо закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, а саме здійснена протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Щодо виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника в електронній системі закупівель розміщена інформація з посиланням на попередню процедуру закупівлі, проектно-кошторисну документацію, відкориговану проектно-кошторисну документацію, експертний звіт.
З урахуванням інформації розміщеної в електронній системі закупівель та наданих Замовником пояснень і документів, переговорна процедура закупівлі застосована Замовником за наявності умов, передбачених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону.
За результатами застосування переговорної процедури закупівлі між Департаментом житлово - комунального господарства Миколаївської міської ради та ТОВ "ВіК Технології" укладено договір від 22.12.2020 №2181.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього) – порушень не встановлено.