ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Карп'юк Анатолій Борисович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

27 травня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-10-27-004817-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради, 03364234, Україна, Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: 50230000-6 – послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (утримання мереж зовнішнього освітлення), 33000000UAH, 50230000-6, ДК021, 1, послуга
3. Інформація про оприлюднення: 1db7a4e8e3914831add8d40858356888, 2020-10-27
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 13 травня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік за номером ID: UA-Р-2020-10-15-012273-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника, протокол від 27.10.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: ТОВ «НВК Криворіжелектромонтаж» та ТОВ «МБК СІНЕРГІЯ», протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.12.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету №88/4 від 28.12.2020, договір №5-Т від 14.01.2021, додаткову угоду від 14.01.2021 №1 до Договору від 14.01.2021 №5-Т, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 20.05.2021. За результатами розгляду тендерної пропозиції по предмету закупівлі «Утримання мереж зовнішнього освітлення», ДК 021:2015: 50230000-6 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, прийнято рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «НВК Криворіжелектромонтаж». Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «НВК Криворіжелектромонтаж» укладено договір від 14.01.2021 №5-Т.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
-



(посада)

Алексейчук Вікторія Геннадіївна
(підпис, власне ім'я, прізвище)