ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Салогуб Ірина Іванівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)
06 серпня 2021
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради,
03346696,
Україна,
Біла Церква,
Андрея Шептицького, 2 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Реконструкція тротуарної частини вул Я. Мудрого в м. Біла Церква Київської області (ДК 021:2015 (CPV) : 45454000-4 Реконструкція)
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету, 3535479.8UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
c76006e367bb4f46a3077b15bc6d429e, 2020-10-22 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Переговорна процедура
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
28 липня 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані; визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; обґрунтування підстав застосування переговорної процедури закупівлі; відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності укладеного договору та додаткових угод до нього нормам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі – замовник) на 2020 рік; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури (скороченої) закупівлі) від 22.10.2020; договір про реконструкцію тротуарної частини вул. Я. Мудрого в м. Біла Церква Київської області (ДК 021:2015 (CPV) : 45454000-4 Реконструкція) від 10.11.2020 № 1430/2020 на суму 3531142,80 грн. з ТОВ «Білоцерківрозоптторг» (далі – договір); додаткову угоду від 12.11.2020 №1/2020 до договору; додаткову угоду від 16.12.2020 № 2/2020 до договору; додаткову угоду від 13.04.2021 № 03 до договору.
Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі на що вказує частина перша статті 40 Закону.
Моніторингом встановлено, що замовник в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі у повідомлені про намір укласти договір вказав підставу проведення переговорної процедури закупівлі пункт 5 частини 2 статті 40 Закону.
Так, зазначена норма Закону передбачає право замовника, як виняток, застосувати преговорну процедуру закупівлі у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Замовник за результатом проведення переговорної процедури закупівлі уклав договір від 10.11.2020 № 1430/2020 «Реконструкція тротуарної частини вул Я. Мудрого в м. Біла Церква Київської області (ДК 021:2015 (CPV) : 45454000-4 Реконструкція)» з ТОВ «Білоцерківрозоптторг» на суму 3531142,80 грн., що не більше ніж 50% від суми договору «Реконструкція тротуарної частини вул Я. Мудрого в м. Біла Церква Київської області (ДК 021:2015 (CPV) : 45454000-4 Реконструкція)» від 19.06.2020 № 1102/2020 укладеного за результатами процедури закупівлі UA-2020-05-14-002662-a.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питань: відображення закупівлі у річному плані; визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; обґрунтування підстав застосування переговорної процедури закупівлі; відповідності повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) вимогам Закону; відповідності укладеного договору та додаткових угод до нього нормам законодавства – порушень не встановлено.