ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

11 червня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-10-02-002946-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000, 00000000, 0000000, 00000, 00000000000000000000000000
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000, 0UAH, 45450000-6, ДК021, 0000
3. Інформація про оприлюднення: 6cfd807f9136465daf7c5c830d3c5670, 2020-10-02
4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
6. Дата початку моніторингу: 02 червня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації у повідомлені про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору узгодженій ціні пропозиції учасника при застосуванні переговорної процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Південного регіонального управління Державної прикордонної служби України (військова частина 1469) (далі – Замовник) на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.10.2020, протокол переговорів від 02.10.2020 № 9, договір будівельного підряду від 19.10.2020 № 21-20 9 (далі – Договір), додаткові угоди від 27.10.2020 № 3-20 та від 02.12.2020 № 4-20 до Договору. Відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, Замовником було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за предметом закупівлі: виконання робіт по об’єкту «Реконструкція будівель під ВПС «Рені» та службове житло, за адресою: м. Рені, вул. Маяковського, 2 (інв. №10310044) (1 черга «Реконструкція будівель під ВПС «Рені» (інв. №10310044) в м. Рені, вул. Маяковського, 2, 2 черга «Реконструкція приміщення ВПС «Рені» Ізмаїльського прикордонного загону під службове житло (інв. №10310044)», в якому зазначено застосування переговорної процедури на підставі частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) через виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю. При цьому, за результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Крім того, аналізом річного плану закупівель Замовника на 2020 рік встановлено, що у річному плані закупівель відсутня інформація щодо розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості даного предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 4 Закону. З метою дослідження зазначеного питання Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень від 07.06.2021. Замовником 10.06.2021 в електронній системі закупівель оприлюднено пояснення на вказаний запит, у якому зазначено, що графа «Очікувана вартість закупівлі» з технічних причин не була заповнена. Документального підтвердження щодо наявності в річному плані закупівель Замовника відповідного бюджетного призначення по даним роботам з реконструкції будівель не надано. Слід зазначити, що в електронній системі закупівель Замовником розміщено додаткові угоди до Договору від 27.10.2020 № 3-20 та від 02.12.2020 № 4-20. З метою дослідження питання щодо укладання Замовником додаткових угод № 1 та № 2 до Договору, Південним офісом Держаудитслужби 07.06.2021 через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень. Замовником своєю чергою надано відповідь на запит через електронну систему закупівель 10.06.2021, у якій зазначено, що під час реєстрації додаткових угод були присвоєні номери № 3-20 від 27.10.2020 та № 4-20 від 02.12.2020. Інших додаткових угод до Договору не було.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації у річному плані закупівель встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації у повідомлені про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору узгодженій ціні пропозиції учасника при застосуванні переговорної процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом, - порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)