ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

04 лютого 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-09-28-009511-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва, 03361845, Україна, м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Заходи з озеленення, а саме: реконструкція парку культури і відпочинку ім. М.О. Гурова, пр. Металургів, 148 у Кальміуському районі м. Маріуполя" (без електропостачання) (коригування) I черга, 128000000UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 673dbdd1ae4246e3afe2b7800e9684fa, 2020-09-28
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 13 січня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Маріупольського комунального підприємства зеленого будівництва (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 28.09.2020 (протокол № 447) зі змінами, затвердженими рішеннями тендерного комітету від 02.10.2020 (протокол № 459) та від 02.10.2020 (протокол № 460), протокол розкриття тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СВС-СЕРВІС» (далі – ТОВ «СВС-СЕРВІС»), надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 02.11.2020 № 408, укладений з ТОВ «СВС-СЕРВІС», додаткові угоди від 11.11.2020 № 1, від 24.11.2020 № 2, від 17.12.2020 № 3, від 17.12.2020 № 4 та від 24.12.2020 № 5 до цього договору (далі – Договір), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема відповідно до додатку 1. Так, відповідно до пункту 1 таблиці додатку 1 до тендерної документації, подається довідка, складена згідно з формою додатку 2, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Учасник процедури закупівлі ТОВ «СВС-СЕРВІС» у своїй тендерній пропозиції надав, зокрема форму «Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв» (форма вивантажена з файлу «договірна ціна.imd») та довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. В пунктах 10, 18, 19, 20, 42, 45, 46, 47 та 48 розділу II цієї відомості зазначені будівельні машини і механізми, необхідних для виконання робіт, передбачених у технічному завданні щодо предмету закупівлі (додаток 8 тендерної документації), а саме: автогудронатори (мiсткiсть 7000 л), бульдозери (потужнiсть 59 кВт та 79 кВт), бульдозери-розпушувачi на тракторi (потужнiсть 79 кВт), причiпи тракторнi (вантажопiдйомнiсть 2,0 т), трактори на гусеничному ходу (потужнiсть 59 кВт та 79 кВт), трактори на пневмоколiсному ходу (потужнiсть 59 кВт) та трактори унiверсальнi сiльськогосподарськi (потужнiсть 39 кВт). При цьому, у вказаній довідці відсутня інформації про наявність у власності або оренді зазначених машин і механізмів. Враховуючи вищевикладене, учасник процедури закупівлі ТОВ «СВС-СЕРВІС» у своїй тендерній пропозиції не підтвердив наявність всього необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт зазначених у додатку 8 тендерної документації, чим не дотримався вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «СВС-СЕРВІС» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СВС-СЕРВІС» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушень, своєчасності укладання договору, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)