ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

13 листопада 2020
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-09-16-003888-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, 37448113, Україна, Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Реконструкція стадіону та спортивних майданчиків у загальноосвітньому навчальному закладі № 111 на вулиці Здолбунівська, 7-б Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»), 43938002UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: cc8cca0f27584379b4376572a519b18f, 2020-09-16
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 26 жовтня 2020

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 10.09.2020 № 3085, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СВП Мастер» (далі – ТОВ «СВП Мастер»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 09.10.2020, вимога про усунення невідповідностей від 16.10.2020, повідомлення про намір укласти договір від 16.10.2020, договір про закупівлю від 03.11.2020 № 1267 (далі – Договір). За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону до оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про мову (мови), якою (якими) повинна готуватися тендерна пропозиція та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 та підпунктів 4.1, 4.2 пункту 4 додатка № 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що для підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасники повинні надати, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів – учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії оригіналів договорів (не менше 2-х) з усіма невід’ємними додатками та з копіями документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконання будівельних робіт (КБ2, КБ3) на будівництво або реконструкцію спортивних майданчиків і скан-копії оригіналів листів-відгуків про виконання учасником аналогічних договорів від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі; наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю – учасник (якщо учасник суб’єкт малого підприємництва, то у складі тендерної пропозиції подається: Форма №1-м та Форма №2-м) у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії оригіналів Балансу за 2019 та 2020 роки, (Форма №1 «Баланс») та звіту про фінансові результати учасника за 2019 та 2020 роки (форма №2 «Звіт про фінансові результати») з відміткою органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку. На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «СВП Мастер» надав, зокрема відгук замовника, який не містить інформації про виконання договору від 29.05.2017 № 29/05/1 вартістю 1 491 813,60 грн в повному обсязі. Крім того, учасник ТОВ «СВП Мастер» надав документи (форми КБ2, КБ3), що підтверджують приймання виконання будівельних робіт лише на 1 433 816, 40 грн (різниця між вартістю договору і наданими формами КБ2, КБ3 складає у сумі 57 997,20 грн), при цьому додаткові угоди до вказаного договору у складі тендерної пропозиції вказаного учасника на суму різниці не надано, чим недотримано вимоги підпункту 3.1 пункту 3 додатку № 1 до тендерної документації Замовника. На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «СВП Мастер» надано фінансову звітність малого підприємництва, зокрема за перше півріччя 2020 року без відміток органу статистики та без підтверджуючих документів про передачу і прийняття електронної звітності засобами зв’язку, чим недотримано вимоги підпунктів 4.1 та 4.2 пункту 4 додатку № 1 до тендерної документації Замовника. Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СВП Мастер», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, та визнав його переможцем торгів і уклав з ним Договір. Крім цього, установлено, що на порушення частини четвертої статті 41 Закону істотна умова Договору, зокрема ціна, яка становить 40 474 197,60 грн відрізняється від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця торгів ТОВ «СВП Мастер», зокрема ціна пропозиції становила 41 471 687,00 гривень. Відповідно до статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону .
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СВП Мастер» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасність їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону та усунення порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та частини четвертої статті 41 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.



(посада)

Лозумірська Вікторія Юріївна
(підпис, власне ім'я, прізвище)