ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

19 листопада 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-09-10-002247-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради, 03356163, Україна, місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Липневої в м. Хмельницькому, 3258769UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб
3. Інформація про оприлюднення: ca66ae387cae471a924c3c93fd78f1a7, 2020-09-10
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 03 листопада 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18.11.2021 Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом (рішенням) засідання тендерного комітету від 10.09.2020 № 128, протокол засідання тендерного комітету від 29.09.2020 № 135 та від 30.09.2020 № 136, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.09.2020 року, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ «БК «УКРКОМБУД», ТОВ «Архітектоніка», повідомлення про намір укласти договір від 30.09.2021 року, договір від 19.10.2001 року № 43 Т, додаткові угоди від 11.12.2020 року № 1, від 17.02.2021 року № 2, від 30.08.2021 року № 3, від 05.11.2021 року № 4, звіт про виконання договору про закупівлю від 05.11.2021, пояснення Замовника від 05.11.2021 року та від 17.11.2021 року.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
-



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)