ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

13 листопада 2020
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-09-08-008357-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, 21467647, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Реконструкція нежитлової будівлі під дитячий садок в с. Лебедівка, по вул.Сваромська, 5, Вишгородського району Київської області , 20346748UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 6e513b84540c4fa8ac800e0e3973a6be, 2020-09-08
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 26 жовтня 2020

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 08.09.2020 № 825, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «УКРВЕНТПРОМПОСТАЧ» (далі – ТОВ «УКРВЕНТПРОМПОСТАЧ») та «СТАРБУДКОНТРАКТ» (далі – ТОВ «СТАРБУДКОНТРАКТ»), протокол засідання тендерного комітету від 28.09.2020 № 838, повідомлення про намір укласти договір від 28.09.2020, договір від 12.10.2020 № 7-20 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 26.10.2020 № 1 до договору. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону до оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації, зокрема, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. Учасник ТОВ «СТАРБУДКОНТРАКТ» у своїй тендерній пропозиції надав розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-3 «Вентиляція» не в повному обсязі (відсутня сторінка 6 розрахунку), що не відповідає пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Отже, на порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТАРБУДКОНТРАКТ», як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 4 «Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник встановив, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Згідно з проектом договору, наведеному в додатку 7 до тендерної документації, розділ IV «Порядок розрахунку за договором» не передбачає перерахування авансового платежу. Учасник погодився з умовами проекту договору та у тендерній пропозиції надав лист згоду з проектом договору про закупівлю від 18.09.2020 № 917 та завірений проект договору. Проте, згідно із інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель від 13.10.2020, в укладеному Договорі у пункті 4.2 зазначено інформацію, що «Замовник відповідно до абзацу 2 п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 та згідно п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу та надати Замовнику Акти приймання виконаних будівельних робіт за вказаний період. Після закінчення тримісячного терміну та у разі невикористання усієї суми авансу, перерахованого Замовником, аванс у повному обсязі повертається на розрахунковий рахунок Замовника. Якщо аванс отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року», яка не передбачена примірним договором. Отже, Замовник уклав договір з Переможцем з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону. У разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону, договір про закупівлю є нікчемним відповідно до пункту другого частини першої статті 43 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТАРБУДКОНТРАКТ» установлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРВЕНТПРОМПОСТАЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону та усунення порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону та частини четвертої статті 41 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)