ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Держерука Євген Романович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

20 листопада 2020
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-09-07-001098-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ, 25887079, Україна, Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернiвцi - Тереблече (на м. Бухарест) км 328+632 - км 395+000 (окремими ділянками). Додаткові роботи. (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), 117824779UAH, 45230000-8, ДК021, 1, посл.
3. Інформація про оприлюднення: 14c404383716434eb543986e7ea33538, 2020-09-07
4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
6. Дата початку моніторингу: 16 листопада 2020

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмету закупівлі, наявність умов для застосування переговорної процедури закупівель, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства при внесенні змін у договір. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, протокол переговорів тендерного комітету від 07.09.2020 року, договір про виконання робіт від 24.09.2020 за №6П, додаткову угоду від 06.11.2020 № 1, пояснення Замовника від 18.11.2020 (із долученими документами) отримане через електронну систему закупівель.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, наявність умов для застосування переговорної процедури закупівель, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства при внесенні змін у договір, - порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
-



(посада)

Пилипчук Оксана Михайлівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)