| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Сеньківська сільська рада,
04363610,
Україна,
Бориспільський район село Сеньківка,
вулиця Миру,5. |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Капітальний ремонт покрівлі закладу дошкільної освіти "Малятко" по вул. М. Вербицького, 1а в с. Сеньківка Бориспільського району Київської області» (код за ДК 021:2015– 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), 2949558UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роб |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
a698cb51693b4d9ebebebd216deceecb, 2020-09-04 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
11 жовтня 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02.11.2021
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 04.09.2020 № 45 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.09.2020 року, протокол розкриття, тендерні пропозиції ТОВ «БУДБЕТОН СЕРВІС» та ПП «ТРІУМФ» (далі – Переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 29.09.2020 № 59, від 06.10.2020 № 60, повідомлення про намір укласти договір від 06.10.2020 року, договір від 19.10.2021 року № 54, додаткова угода від 12.11.2020 № 1.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 70 000,00 грн, або 2,37 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абз. 3 ч. 1 ст. 25 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт.
Також, в ході проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації.
Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено перелік інформації та документів, які учасник має подати у складі пропозиції.
Аналізом документів, які містяться у складі пропозиції Переможця, встановлено, що ПП «ТРІУМФ» не подав у складі пропозиції, до кінцевого строку подання пропозицій (до 19.09.2020) значну частину документів, передбачених вимогам п. 1 Розділу 3 ТД, зокрема статут, технічні вимоги, тендерне забезпечення, інформацію про субпідрядника, тощо. Вказані документи було завантажено 06.10.2020, тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій встановленого ТД до 19.09.2020.
Відповідно до пункту 1 та пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям абз 1, ч. 3 ст. 22 Закону № 922-VIII, не надав забезпечення тендерної пропозиції і ТП не відповідає умовам технічної специфікації.
Враховуючи зазначене, в порушення пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «ТРІУМФ» як таку, що не відповідає ТД.
При цьому, в порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII Замовником, розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, оскільки повідомлення з вимогою про усунення невідповідності замовником що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Поряд з цим, відповідно до п. 1.1 Розділу 3 ТД тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися у тому числі з документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації (згідно з Додатком № 2).
Додатком № 2 до ТД визначено перелік документів та інформації, які переможець торгів повинен надати на виконання вимоги статті 17 Закону
№ 922-VIII.
Згідно з приміткою до Додатку № 2 до ТД документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону № 922-VIII, переможець повинен подати замовникові шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення намір укласти договір.
Аналізом документів, які містяться у складі пропозиції Переможця, встановлено, що ПП «ТРІУМФ» не надано у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, документи, визначені для надання переможцем у статті 17 Закону № 922-VIII та у ТД, чим не виконано вимоги передбачені законом та Додатку № 2 до ТД.
Враховуючи зазначене, ПП «ТРІУМФ» порушено вимоги частини 6
статті 17 Закону № 922-VIII.
Поряд з цим, відповідно до пункту 3 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Таким чином, в порушення пункту 3 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію Переможця, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог абз. 3 ч. 1 ст. 25, ч. 16 ст. 29, ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.