ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Васильєв Олександр Володимирович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
10 грудня 2020
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації,
04011650,
Україна,
Дніпро,
вул. Старокозацька, 34 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція Томаківського НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ" № 1 Томаківського району Дніпропетровської області по вул. Ватутіна, 7 (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
, 50538920.4UAH, 45300000-0, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
fb1ba8f494c0482e812f5266a3fa73e6, 2020-09-02 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
20 листопада 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ГРІФІТ», ТОВ «Нікопольська-СТК», ТОВ «Укрєврокровля», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 28.09.2020 №3, від 30.09.2020 №4, протокол про визначення переможця від 30.09.2020 №5, договір №298/10-20 від 16.10.2020, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Нікопольська СТК» з наступних підстав: не надання забезпечення тендерної пропозиції, надання договірної ціни учасником, у якій вказано, що будівництво здійснюється у 2020 році тоді, як строк виконання робіт – до 31.12.2021.
Моніторингом установлено, що Учасником ТОВ «Нікопольська СТК» надано банківську гарантію, яка розміщена у файлі 18811_НІКОПОЛЬСЬКА_СТК_Гарантія_18_09_2020.rar 21 вересня 2020 10:50.
ТОВ «Нікопольська СТК» надано договірну ціну (файл 21 вересня 2020 10:5043. Договірна ціна з кошторисними розрахунками ч.1.pdf) складена на будівництво, що здійснюється у 2020 році.
Водночас, ТОВ «Нікопольська СТК» надано у складі тендерної пропозиції графік виконання робіт та проект договору у відповідності до вимог тендерної документації, де вказаний строк виконання робіт до 31.12.2021.
Відповідно до частини 2 розділу 5 тендерної документації відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції вважається формальною (несуттєвою помилкою).
З огляду на викладене, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Нікопольська СТК», яка була вигіднішою на 3 304 523,61 гривні.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором №298/10-20 від 16.10.2020 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.