ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Гашков Сергій Володимирович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
14 вересня 2020
(дата)
Висновок
про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-08-31-000601-b
І. Вступна частина
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Овідіопольська селищна рада ,
04379172,
Україна,
смт. Овідіополь,
вул. СУВОРОВА, будинок 2, корпус А |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт пішохідної доріжки по вулиці Лесі Українки (від вулиці Суворова до вулиці Ватутіна) в смт Овідіополь Одеської області», 3456028.8UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
cb7f33f2d5424e9789e37050d2b17f62, 2020-08-31 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
11 вересня 2020
|
ІІ. Констатуюча частина
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Овідіопольської селищної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 31.08.2020 № 244.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону, у ТД не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання, відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пункту 17 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації, а у разі неможливості вжити заходів передбачених статтею 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Яковлєв Олексій Вікторович
(підпис, власне ім'я, прізвище)