ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
(підпис, власне ім'я, прізвище)
30 грудня 2020
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради,
32616520,
Україна,
Дніпро,
Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Будівництво тролейбусної лінії на ж/м Придніпровський від вул. Космічної (вул. Набережна Перемоги – Південний міст – вул. Гаванська – вул. Електрична) до вул. 20-річчя Перемоги (в районі буд. 55 Г) та в зворотному напрямку і зарядної станції», 7318520.4UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роб |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
588c01256a72428d8167dd40e8ecb01e, 2020-07-27 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Переговорна процедура (скорочена)
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
07 грудня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації щодо закупівлі, укладання договору про закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення процедури закупівлі, річний план закупівель Комунального підприємства «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (далі Замовник) на 2020 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укладення договору, протокол проведення переговорів між Замовником та ПП «Дніпромонтаж» від 27.07.2020, договір №118 від 03.08.2020, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника, які надійшли через електронну систему закупівель.
Моніторингом установлено, що відповідно до обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (скороченої) підставою для проведення переговорної процедури Замовник зазначив,- оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.
Відповідно до пояснень Замовника та інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, Замовником 10.06.2020р. оголошено процедуру закупівлі за ID: UA-2020-06-10-004230-c «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Будівництво тролейбусної лінії на ж/м Придніпровський від вул. Космічної (вул. Набережна Перемоги – Південний міст – вул. Гаванська – вул. Електрична) до вул. 20-річчя Перемоги (в районі буд. 55 Г) та в зворотному напрямку і зарядної станції» шляхом проведення відкритих торгів. За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій переможцем торгів за вказаною процедурою Замовником 09.07.2020р. обрано учасника торгів ПП «Дніпромонтаж» та 09.07.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір (джерело інформації: рішення Колегії No15592-р/пк-пз від 14.08.2020).
19 липня 2020 о 19:41 учасником торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕТИНЖИС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ» через електронну систему закупівель оприлюднена Скарга до Антимонопольного комітету України на неправомірні дії замовника щодо прийняття рішення про визначення переможця закупівлі.
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) було ухвалено рішення №14092-р/пк-пз від 22.07.2020р., згідно із яким скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «СЕТИНЖИС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ» від 19 липня 2020 (№UA-2020-06-10-004230-c.c2) прийнято до розгляду та відповідно призупинено процедуру закупівлі за ID: UA-2020-06-10-004230-c. Розгляд Скарги призначено на 30.07.2020р.
В подальшому відповідно до листів Колегії від 30.07.2020 №20-29/02-11513-пз, від 10.08.2020 №20-29/02-12133-пз розгляд Скарги перенесено на 11.08.2020 та 14.08.2020 відповідно. Розгляд Скарги завершено 14.08.2020р., дата публікації: 19 серпня 2020р.
Відповідно до пояснень наданих Замовником через електронну систему закупівель (з посиланням на наявність кредитного договору (операційний номер 49728) укладеного між Комунальним підприємством «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради та Європейським банком Реконструкції та розвитку, листа від 23.07.2020 №1953 в тендерний комітет, щодо проведення переговорної процедури, протокол проведення переговорів між Замовником та ПП «Дніпромонтаж» від 27.07.2020) тендерним комітетом Замовника погоджено застосування переговорної процедури (скороченої) відповідно до пункту 2 розділу 3 статті 40 Закону – оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.
Отже, аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель підтверджена підстава для застосування Замовником переговорної процедури (скороченої) відповідно до пункту 2 розділу 3 статті 40 Закону у зв’язку з оскарженням прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.
Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2020-07-27-003062-c, оприлюднено в електронній системі закупівель 27.07.2020р., договір між Замовником та ПП «Дніпромонтаж» укладено у терміни визначені частиною 7 статті 40 Закону. Ціна договору 7 318 520,40 грн, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржувався (61 109 947,20 * 20%=12 221 989,44).
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації щодо закупівлі, порушень укладання договору про закупівлю, - порушень не установлено.