ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

24 вересня 2020
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-07-20-004284-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС», 03768026, Україна, Київ, вул. Хрещатик,12, місто Київ, Київська область, Україна
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: «Капітальний ремонт стадіону з легкоатлетичними доріжками та спортивних майданчиків КП «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» на вул. Тростянецька, 60 у Дарницькому районі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», 38415000UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб
3. Інформація про оприлюднення: 3cd89acc929f4a75a34c47d169e92208, 2020-07-20
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 08 вересня 2020

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням Замовника від 20.07.2020 № 20/07/20-1, два звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 24.07.2020 та вимогу про усунення порушень від 25.08.2020, відповіді Замовника від 28.07.2020 та від 25.08.2020 відповідно, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.07.2020, протоколи засідання тендерного комітету від 12.08.2020 № 12/08/20-2, 18.08.2020 № 18/08/20-1, від 20.08.20 №20/08/20-1 та від 20.08.20 №20/08/20-2, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДИНАМО ІНВЕСТ» (далі – ТОВ «ДИНАМО ІНВЕСТ»), приватного підприємства «Б.В.В.-БУД» (далі – ПП «Б.В.В.-БУД») та товариства з обмеженою відповідальністю «ДІО СПОРТ» (далі – ТОВ «ДІО СПОРТ»), повідомлення про намір укласти договір, договір від 07.09.2020 № 0709 (далі – договір). За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Також установлено, що в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагав надання довідки (за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) підприємства, викладена на фірмовому бланку підприємства учасника із зазначенням дати та вихідного номера) у вигляді таблиці Додатку № 3, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій які необхідні для виконання робіт згідно кошторису. Документи (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або ліцензійний договір, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або гарантійні листи постачальників (орендодавців тощо), та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника у власності, та/або можливість залучення у третіх осіб і використання обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, вказаних у довідці. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ДІО СПОРТ» установлено її невідповідність умовам пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій які необхідні для виконання робіт згідно кошторису. Зокрема на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», у складі своєї тендерної пропозиції учасник надав довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (від 03.08.2020 № 485), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 9, 11, 17, 18, 20, 21 та 25 підсумкової відомості ресурсів поданої учасником. Крім цього, у складі пропозиції учасник ТОВ «ДІО СПОРТ» завантажив договір укладений з товариством з обмеженою відповідальність «Техпідряд» про надання послуг спецтехніки, а саме автокран та автовишки, від 23.06.2020 № 23/06-20-01. На підтвердження власності зазначеної техніки у товариства з обмеженою відповідальність «Техпідряд» завантажено договір укладений з фізичною особою підприємцем Стогній Світлана Василівна (далі – Позичкодавець) щодо користування майном - вантажним автокраном марки КРАЗ моделі 250, реєстраційний номер ВА4613ВЕ від 07.08.2019 № 07/08-19. Проте у свідоцтві про реєстрацію вказаного транспортного засобу зазначено, що його власником є Стогній Юрій Сергійович. Таким чином учасник ТОВ «ДІО СПОРТ» не надав документів, які підтверджують можливість залучення у третіх осіб зазначеного вантажного автокрану. Однак на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДІО СПОРТ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію установленого статтею 16 Закону, умовам тендерної документації та уклав з ним договір.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДІО СПОРТ» установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ДИНАМО ІНВЕСТ») та ПП «Б.В.В.-БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

Михайлов Олександр Юрійович
(підпис, власне ім'я, прізвище)