ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
27 серпня 2020
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Гостомельська селищна рада,
04360617,
Україна,
смт. Гостомель,
вул. Свято-Покровська, буд. 125 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
"Реконструкція існуючої споруди з надбудовою під дитячий дошкільний заклад за адресою: вул. Свято-Покровська №73-є, селище Гостомель Київської області". Коригування., 72913756UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
8b24814e98fc40228c49c7fdb1edc4c6, 2020-07-06 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
06 серпня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гостомельської селищної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Замовника від 06.07.2020 № 26 (зі змінами від 15.07.2020), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 07.06.2020, рішення Замовника на вимогу про усунення порушення від 10.07.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.07.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФПК-Портал-Буд» (далі – ТОВ «ФПК-Портал-Буд»), товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАСИКА КОМФОРТУ» (далі – ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ»), товариства з обмеженою відповідальністю «МІТТЕЛ» (далі – ТОВ «МІТТЕЛ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Також за результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 3 додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію, визначеного статтею 16 Закону Замовник встановив вимогу до учасників торгів щодо надання останніми «довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід із зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні).
На підтвердження зазначеної вимоги учасник ТОВ «МІТТЕЛ» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід від 06.07.2020 № 104369, котра не містить інформацію про спеціальність працівників, що не відповідає вимогам пункту 3 додатку 1 тендерної документації.
Також встановлено, що відповідно до пункту 2 додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію, визначеного статтею 16 Закону Замовник встановив вимогу до учасників торгів що «виконання учасниками аналогічних договорів підтверджується документально шляхом надання копій таких договорів з додатками (зазначеними у договорах), укладених за останні три роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
На підтвердження зазначеної вимоги учасник ТОВ «МІТТЕЛ» в складі тендерної пропозиції надав договір від 01.10.2018 № 78-18, укладений з Департаментом регіонального розвитку житлово-комунального господарства Київської облдержадміністрації, котрий не містить додатків, які зазначені у цьому договорі, що не відповідає вимогам пункту 2 додатку 1 тендерної документації.
Також встановлено, що відповідно до пункту 1 додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію, визначеного статтею 16 Закону Замовник встановив вимогу до учасників торгів щодо надання ними довідки у формі таблиці, що містить інформацію про наявність в учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази. На запропоновані у довідці машини, механізми та устаткування учаснику необхідно надати копії технічних паспортів.
Також ТОВ «МІТТЕЛ» в складі тендерної пропозиції надав відомості про основну техніку, яка необхідна для виконання робіт від 06.07.2020 № 104366 у якій зазначено про використання двох котків дорожніх та автомобіля бортового (п. 13-15), проте учасник не надав у складі тендерної документації технічних паспортів на вказані машини, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 1 тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МІТТЕЛ», який не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ» установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ФПК-Портал-Буд» та ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.