ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Миголинець Світлана Федорівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)
21 жовтня 2020
(дата)
Висновок
про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-07-03-001220-b
І. Вступна частина
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Служба автомобільних доріг в Одеській області,
25829550,
Україна,
Одеса,
вул. М. Грушевського, 49 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/, км 238+939 – км 245+000 (джерело фінансування - державний бюджет), 103607875UAH, 45230000-8, ДК021, 1, посл. |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
ec1ec9abe05e467fa0e241b2783bb26f, 2020-07-03 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
07 жовтня 2020
|
ІІ. Констатуюча частина
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації (зі змінами) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію з внесеними змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.07.2020; реєстр отриманих тендерних пропозицій; вимогу про усунення невідповідностей; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю: «Березівкаагрошляхбуд» (далі – ТОВ «Березівкаагрошляхбуд»), «Евродор» (далі – ТОВ «Евродор»), «Миколаївбудцентр» (далі – ТОВ «Миколаївбудцентр») та «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»); протокол розгляду тендерних пропозицій; протокол визначення переможця від 17.08.2020 № 6; повідомлення про намір укласти договір від 17.08.2020; договір про закупівлю від 04.09.2020 №14П/20.
За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону, в частині не зазначення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Березівкаагрошляхбуд», ТОВ «Евродор», ТОВ «Миколаївбудцентр» та ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Береш Артур Арпадович
(підпис, власне ім'я, прізвище)