ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Гальчук Віктор Іванович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

06 листопада 2020
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-06-30-001512-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ", 43502576, Україна, Луцьк, МАЙДАН КИЇВСЬКИЙ, будинок 9
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Поточний середній ремонт автомобільної дороги О 031379 Рожище - Носачевичі - Луків - Колки - /Р-14/ - /Т-03-10/ - Калинівка - Гораймівка - Майдан-Липненський (км 0+000 – км 2+023) Рожищенського району Волинської області (коригування), 16677799.6UAH, 45230000-8, ДК021, 1, посл.
3. Інформація про оприлюднення: 3a8cf8ce17b646938619d2b7b3f95f68, 2020-06-30
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
6. Дата початку моніторингу: 15 жовтня 2020

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасність укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення. Моніторинг проведено в частині питань, що не була предметом розгляду органом оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2020 рік Державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 30.06.2020 № 2 (далі – тендерна документація), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Данко» (далі – ТОВ «Данко»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Евробуд плюс» (далі – ТОВ «Евробуд плюс»), повідомлення про намір укласти договір від 16.11.2020, договір про надання послуг №84-пс/20 від 05.10.2020, додаткову угоду від 09.10.2020 №1. Проведеним моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до норм частини 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Однак, проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення частини 8 статті 12 Закону в тендерній документації (пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») Замовником встановлено вимоги, що учасник-переможець протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає пакет документів щодо узгодження договірної ціни, а саме: договірна ціна за формою програмного комплексу та в електронному вигляді в форматі imd, sts; пояснювальна записка до договірної ціни; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів до договірної ціни; розрахунок загальновиробничих витрат до договірної ціни; інші розрахунки до договірної ціни, якщо такі включені; розрахунок фактичного показника адміністративних витрат, визначеного підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у організації за попередній звітний період (рік), при повній завантаженості організації п.6.14 СОУ 42.1-37641918-085:2018; розрахунок фактичних показників для загальновиробничих витрат, визначених розрахунково-аналітичним методом відповідно до п.6.15 СОУ 42.1-37641918-085:2018; розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, визначеної з урахуванням положень, викладених у «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Мінрегіону від 27.07.18 №196 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16.08.2018 року за №931/32383; довідка вартісних показників машин та механізмів по бухгалтерському обліку; техніко-економічне обгрунтування заміни машини (механізмів) (якщо таке є в тендерній пропозиції). Вищевказані документи щодо узгодження договірної ціни подаються учасником-переможцем із супровідним листом на адресу замовника (43027 , Волинська область м.Луцьк Київський майдан,9 Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання пакету документів у паперовому вигляді протягом десяти днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону та відповідно є недотриманням принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Тендерною документацією передбачено вимогу, що учасник подає тендерну пропозицію через електронну систему закупівель таким чином, щоб Замовник на етапі розгляду тендерних пропозицій мав доступ до всіх файлів з інформацією та документами, що вимагаються тендерною документацією, за виключенням файлів, у яких зазначається інформація про ціну (пункт 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). За результатами здійсненого моніторингу установлено, що учасник ТОВ «Данко», якого допущеного до аукціону, не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині надання інформації про ціну. Так, зазначений учасник у своїй тендерній пропозиції у файлі «ком частина.rar» надав договірну ціну (файл договірна ціна.pdf) в, якій вказано ціну тендерної пропозиції в сумі 16430,0 тис.гривень. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Данко» не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Однак, на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Данко» та допущено пропозицію учасника до аукціону. Також, Замовником не відмінено торги з причини того, що за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки повинно бути допущено тендерну пропозицію лише одного учасника.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо опублікованого оголошення про проведення даних відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог ч. 8 ст. 12 Закону в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у ст. 5 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Данко» установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю внесення до нього змін та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.



(посада)

Приймачук Віталій Михайлович
(підпис, власне ім'я, прізвище)