ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

03 лютого 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-06-24-007686-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, 21467647, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Капітальний ремонт стадіону «Колос» імені Почесного працівника фізичної культури та спорту України Л.Х. Шварцбурга в місті Сквира Київської області, 8653490.6UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 977ad4e8cd5d4429812b2310ae976675, 2020-06-24
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 13 січня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.07.2020 (зі змінами) № 650, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АМК РЕМ-БУД» (далі – ТОВ «АМК РЕМ-БУД»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 22.07.2020 № 686, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2020, договір від 07.08.2020 № 35-20 з додатками (далі – Договір), додаткова угода від 07.10.2020 № 1, додаткова угода від 30.12.2020 № 2, повідомлення про внесення змін до договору від 07.10.2020 та від 30.12.2020, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 07.07.2020, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 25.01.2021. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог частини 6 розділу «Загальні положення» тендерної документації, учасник має зазначити ціну тендерної пропозиції в національній валюті – гривні, з урахуванням усіх податків, зборів, обов’язкових платежів про що у складі тендерної пропозиції подається відповідна довідка. В тендерній пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД» відсутня дана довідка, чим недотримано вимоги частини 6 розділу «Загальні положення» тендерної документації. Під час моніторингу установлено, що відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, Замовник установив вимогу про надання учасниками сканованих копій документів виготовлених з оригіналів: трудові книжки або трудові угоди або цивільно – правові угоди, та інше на працівників які зазначені в довідці. ТОВ «АМК РЕМ-БУД» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 07.07.2020 № 1540/2020 щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – Довідка), відповідно до якої до роботи буде залучено 87 працівників. ТОВ «АМК РЕМ-БУД» не надав скановані копії документів трудових книжок, трудових угод або цивільно – правових угод на 13 працівників які зазначені в Довідці, а саме, Дерев’янченко Н.М., Шевчук К.М., Запорожець М. О., Бабій К.В., Рибаков О.І., Кондратовець В.А., Ворон В. А., Селега О.А., Шевчук В.І., Голота О.В., Москаленко Л.М., Чамата О.С., Куковенко А.М., чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. Слід зазначити, що ТОВ «АМК РЕМ-БУД» після обранням його переможцем завантажив в електронну систему закупівель копії сторінок трудових книжок на відсутніх 13 працівників. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АМК РЕМ-БУД», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та уклав з ним договір від 07.08.2020 № 35-20. Крім того, в тендерній пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД» відсутній ЕЦП/КЕП, чим не дотримано вимоги пункту підпункті 5.1 пункту 1 розділу тендерної документації. Також до договору від 07.08.2020 № 35-20 Замовник уклав з ТОВ «АМК РЕМ-БУД» додаткову угоду від 07.10.2020 №1, проте на порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону протягом трьох робочих днів з дня внесення змін не оприлюднив її в електронній системі закупівель, натомість завантажив файл «Додаткова угода № 1 від 07.10.2020_35-20.pdf», який не містить зазначеного документу, проте містить лист від 07.10.2020 № 01-09/4341 до відділу методологічної підтримки та моніторингу публічних закупівель Київської обласної державної адміністрації.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АМК РЕМ-БУД» встановлено порушення вимог абзаців другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення змін до Договору встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення такого порушення.



(посада)

Рудакова Ірина Василівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)