ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Васильєв Олександр Володимирович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
21 жовтня 2020
(дата)
Висновок
про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-06-24-001390-b
І. Вступна частина
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ,
25879878,
Україна,
Хмельницький,
ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 223+920 – км 232+104 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України, 148935139UAH, 45230000-8, ДК021, 1, посл. |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
0fa99ffc36c94ae7b30e8565c93d1127, 2020-06-24 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
25 вересня 2020
|
ІІ. Констатуюча частина
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію Замовника (нова редакція), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 17.07.2020 №51/5), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56», ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», протокол про визначення переможця від 17.08.2020 №51/12, договір від 28.08.2020 №221/20, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель.
Моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону.
За результатами питання щодо обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерних пропозиції ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» та ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» вимогам тендерної документації, своєчасність укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень під час оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Хитренко Людмила Володимирівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)