ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

09 жовтня 2020
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-06-23-005624-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами", 34850326, Україна, м. Краматорськ , вул. Танкістів, 176
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Будівництво сміттєсортувальної станції на території Олександрівського району (коригування) , 59548595.6UAH, 45200000-9, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 73c2288895d74a2d9fe6b4dcd425d431, 2020-06-23
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 01 жовтня 2020

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 9 жовтня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Донецький регіональний центр поводження з відходами» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.06.2020 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Віртум Строй» (далі – ТОВ «Віртум Строй»), протокол розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Віртум Строй» від 13.07.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 13.07.2020, договір підряду від 24.07.2020 № 4/Т, додаткову угоду № 1 від 27.07.2020 до договору підряду від 24.07.2020 № 4/Т, додаткову угоду № 2 від 28.07.2020 до договору підряду від 24.07.2020 № 4/Т.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)