ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Зубченко Віталій Олександрович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
28 серпня 2020
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів",
37264503,
Україна,
м. Київ,
вул. Хотівська, буд. 4-А |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 560+131, Запорізька область, 55295301.66UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
2f5eada1b75a42f6b9aa6ad095e649d5, 2020-06-17 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
10 серпня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 17.06.2020 № 90 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерної пропозиції від 13.07.2020 № 191, договір від 24.07.2020 № БДР-101/07-20.
Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Замовником в ТД не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності підставам, встановленим статтею 17 Закону № 922-VIII для об’єднання учасників, чим порушено вимогу абз. 2 п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД.
Однією з кваліфікаційних вимог, встановлених Замовником, була вимога надання документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (рів), відповідно до п. 3 додатку 3 до ТД.
Також, в примітці додатку 3 до ТД зазначено, що надане документальне підтвердження кваліфікаційних вимог встановлених замовником, має підтвердити замовнику фактичну спроможність учасника виконати власними або залученими силами з відповідною якістю обсяг виконання робіт, передбачений технічним завданням.
Переможцем в складі пропозиції надано 3 аналогічні договори:
- від 10.04.2020 № 132/01 на загальну суму 178 411,80 грн;
- від 10.04.2020 № 131/01 на загальну суму 547 448,79 грн;
- від 10.04.2020 № 130/01 на загальну суму 203 381,71 грн.
Враховуючи, що всі разом додані аналогічні договори складають приблизно 1,7% всього від очікуваної вартості даної закупівлі Переможцем не може бути підтверджено фактичну спроможність виконати власними або залученими силами з відповідною якістю обсяг виконання робіт, передбачений технічним завданням.
Слід зазначити, що Переможцем не планується залучення субпідрядних організацій, що підтверджено довідкою «про незалучення субпідрядних організацій від 26.06.2020 № 21».
Відповідно до пункту 1 ч. 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII.
Таким чином в порушення пункту 1 ч. 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII, та уклав з ним договір від 24.07.2020 № БДР-101/07-20 на загальну суму 45 341 500,00 грн.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення норми абз. 2 п. 2 ч. 2 ст. 22, пункту 1 ч. 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.