ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Муратов Олег Михайлович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
09 червня 2020
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Департамент комунальної власності Одеської міської ради,
26302595,
Україна,
м. Одеса,
вул. Артилерійська, буд. 1 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності загального користування рекреаційного призначення – парк Преображенський між вул. Новощіпний ряд та вул.Мечникова для благоустрою та утримання парку, 1230000UAH, 71340000-3, ДК021, 1, послуга |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
1312d140c1314bdabc8a18f75305b7a2, 2020-06-03 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
05 червня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту комунальної власності Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету (протокол від 03.06.2020 № 17вт).
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначений строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, а саме: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», однак Замовником невірно зазначено відносно якої дати тендерні пропозиції вважаються дійсними, чим порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону.
Також, на порушення вимог частини 3 та 6 статті 17 Закону Замовником у пункті 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД вимагається надання переможцем документів щодо підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону.
Крім того, Замовником у пункті 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД встановлено наступну вимогу для переможця: «Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику в паперовому вигляді та завантажити їх до електронної системи документи, щодо підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону», що не відповідає строку, передбаченому частиною 6 статті 17 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 11 частини 2 статті 22 та частини 3, 6 статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку,
або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.