ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Васильєв Олександр Володимирович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
15 липня 2020
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради,
40506232,
Україна,
м. Дніпро,
вул. Виконкомівська, буд. 6 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція вул. Яворницького у м. Дніпрі (Соборний район)» (ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), 122340358.8UAH, 45300000-0, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
a0936bb4fb7b4f7c9aa4473102157978, 2020-05-12 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
24 червня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА», протокол розкриття тендерних пропозицій 03.06.2020, протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерної пропозиції від 05.06.2020 №31/3-20, повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2020, договір від 18.06.2020 №18/06-1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 08.07.2020 та 14.07.2020.
За результатами моніторингу установлено неузгодженість вимог встановлених пунктом 2 нової редакції додатку 2 до Документації «Форма тендерної пропозиції» де зазначено вимоги щодо дотримання умов тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозицій в той час, як у пункті 4 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зазначеним вище не дотримано вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівель через електронну систему закупівель.
Моніторингом установлено, що Замовник на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 13 частини 1 статтті 17 Закону, визначив форму «Інформація в довільній формі» (Нова редакція додатку 5 до тендерної документації). Однак, відповідно до частини 6 статті 17 переможець повинен надати замовнику документи.
Згідно із пунктом 4 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236, ведення обліку податків і зборів, платежів, забезпечує Державна фіскальна служба України.
Механізм надання довідки (інформації) про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, визначає Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2018 року № 733 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 року за № 1102/32554.
Таким чином суб'єкт господарювання не є розпорядником інформації щодо відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, відповідно «Інформація в довільній формі» не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених пунктом 13 частини 1 статтті 17 Закону.
Отже, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не встановлено документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав передбачених пунктом 13 частини 1 статтті 17 Закону.
Загалом процедура закупівлі проведена згідно із тендерною документацією, яка не відповідає приписам статті 17 та 22 Закону. До дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (02.06.2020) Замовником не внесені зміни до тендерної документації в цій частині та проведені торги з визначенням переможця. За результатами торгів з переможцем ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» укладено Договір від 18.06.2020 №18/06-1.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пунктів 2, 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.