ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
(підпис, власне ім'я, прізвище)
20 липня 2020
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради,
40506232,
Україна,
м. Дніпро,
вул. Виконкомівська, буд. 6 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт елементів благоустрою вул. Набережної Перемоги, від Мерефо-Херсонського моста до вул. Космічної в м. Дніпропетровську» Коригування, 115645389.6UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
1e7f882749684553a66ba84f6060fd94, 2020-05-05 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
10 липня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, (далі – Замовник); тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «СМД Інвест», пояснення Замовника, отримані 13.07.2020 та 17.07.2020 через електрону систему закупівель, договір від 12.06.2020 №12/06-2.
Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 4 розділу 3 тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Однак, при складанні додатків до тендерної документації на порушення вимог частини 2 статті 22 Закону, пункту 4 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо дійсності тендерних пропозицій протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозицій.
Окрім того, відповідно до частини 2 статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
На порушення частини 2 статті 24 Закону Замовником не оприлюднено перелік змін, які внесені до тендерної документації 18.05.2020 року.
Зазначена норма Закону є імперативною, а отже обов’язковою для виконання Замовником.
Згідно з пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Натомість, Замовник уклав договір з визначеним переможцем торгів ТОВ «СМД-Інвест» від 12.06.2020 №12/06-2.
З огляду на зазначене, у зв’язку з тим, що Замовник знехтував нормою статті 32 Закону та не відмінив торги, то відповідно до норми частини першої статті 206 Господарського кодексу України, господарське зобов'язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог відповідності тендерної документації вимогам Закону, установлено порушення вимог частини 2 статті 22, частини 2 статті 24 Закону.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.