ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
(підпис, власне ім'я, прізвище)
21 серпня 2020
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради,
04056115,
Україна,
Львів,
Липинського, 11 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
«Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведенням з аварійного стану конструкційних елементів житлового будинку №23 на вул. Гетьмана І. Мазепи у м. Львові» (Капітальний ремонт), 4327269UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
52cbdf43d90a451e96567acd3bf64a46, 2020-05-04 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
14 серпня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції від 19.04.2020, далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-05-04-003834-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.05.2020; протокол розгляду тендерної пропозиції від 21.05.2020 №3; тендерну пропозицію ПП «БоТарБуд»; повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2020; договір від 10.06.2020 №133/Т/20 на суму 4011702,00 гривень.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що в порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-05-04-003834-b відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорія.
Окрім того, за результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону в частині не зазначення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Відповідно до частини 2 статті 16 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до умов тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації - перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації) на підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від учасників вимагалося подання інформаційної довідки за довільною формою, в якій слід відображати назву обладнання та модель, кількість, власне/орендоване.
Однак, у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для проведення капітального ремонту, що надана в складі тендерної пропозиції учасника ПП «БоТарБуд» відсутні дані (інформація) про наявність у власності (оренді, лізингу та інше) окремого обладнання, що зазначено в Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису у Розділі ІІ цієї відомості, а саме: насос грязьовий (подача 15м3/год, напір 50 м в кількості 5,76 маш-год), агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель (продуктивність 500 м3/год в кількості 3,23904 маш-год) та/або залучення учасником ПП «БоТарБуд» субпідрядної організації.
Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «БоТарБуд», який не відповідав кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником у тендерній документації, а визначено вказаного учасника переможцем торгів та укладено з ним договір від 10.06.2020 №133/т/20 на суму 4011702,00 грн без ПДВ.
В порушення частини 6 статті 17 Закону переможцем торгів ПП «БоТарБуд» у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору в кстановленому законодавством порядку, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.