| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Гореницька сільська рада Києво-Святошинського району Київської області,
04358514,
Україна,
Гореничі,
Київська обл., Києво-Святошинський р-н, с.Гореничі, вул. Соборна (Леніна), 204 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Капітальний ремонт (утеплення зовнішніх стін орієнтовною площею 2200м2) будівлі ДНЗ «Сонечко» за адресою: вул. Гайдая,7 Києво-Святошинського району у с. Гореничі Київської області, 6876852.88UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
db1f1e6e7efe4f13b5fb3cadeca5aa69, 2020-04-18 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
12 червня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу:06.07.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані,оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 02.04.2020), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.04.2020 № 27(далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій,тендерні пропозиції ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» (далі – учасник 1), ТОВ «ВІАНТ-БУД»(далі – Переможець), ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ»(далі – учасник 3), ПАТ «ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА - 6 ПОЛІСЬКСІЛЬБУД»(далі – учасник 4), ТОВ «ІНВЕСТХОЛД АГРО»(далі – учасник 5), ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ»(далі – учасник 6),ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ»(далі – учасник 7), повідомлення про намір укласти договір.
Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ», у зв’язку з невідповідністю локального кошторису № 2-1-1 учасника 6 технічному завданню зазначеному в Додатку № 2 ТД Замовника.
Перевіркою документів, поданих у складі пропозиції учасником 6, встановлено, що ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» дотримано вимоги в частині відповідності локального кошторису вимогам технічного завдання Додатку № 2 ТД), а саме: п.36, п. 52, п. 53, п. 64, п. 120, п. 210 відповідають вимогам локального кошторису.
Також, за результатами здійсненого моніторингу, встановлено, що Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію учасника
ТОВ «ІНВЕСТХОЛД АГРО», у зв’язку з невідповідністю локального кошторису № 2-1-1 учасника 5 технічному завданню зазначеному в Додатку
№ 2 ТД Замовника.
Аналізом документів, які містяться у складі пропозиції учасника 5 встановлено, що ТОВ «ІНВЕСТХОЛД АГРО» дотримано вимоги в частині відповідності локального кошторису технічному завданню (Додатку № 2 ТД), а саме: п.1, п. 50, п. 52, п. 64 відповідають вимогам локального кошторису.
Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закон № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 відхилено тендерні пропозиції ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» та ТОВ «ІНВЕСТХОЛД АГРО», які відповідали вимогам ТД та пропозиції яких були нижчими від пропозиції переможця, на 263 647,00 грнта 259 893,00 грн відповідно, чим порушено норми абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020.
Відповідно до п.5 розділу ІІІ ТД Замовником встановлена вимога, що для підтвердження наявності матеріально – технічної бази учасники обов’язково зазначають у довідці інформацію про наявність складського приміщення.
Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Переможцем в довідці не зазначена таку інформацію, чим не дотримано вимоги п.5 розділу ІІІ ТД.
Тендерною документацією Замовника, відповідно до п.п. 12 п.1 розділ ІІІ встановлена вимога, щодо надання у складі пропозиції листів-згоди від суб’єктів персональних даних (документи та інформація про яких надані в складі тендерної пропозиції) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.10 № 2297-VI.
Перевіркою документів, які містяться у складі пропозиції Переможця, встановлено, що на Кусика В.М. (на якого надана персональна інформація в складі тендерної пропозиції переможця) не надано листа-згоди,чим не дотримано вимоги п.п. 12 п.1 розділ ІІІ ТД.
Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД.
Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВІАНТ-БУД», як таку, що не відповідає вимогам встановлених Замовником у ТД.
Крім того, відхиливши тендерні пропозиції учасників, які не відповідають вимогам тендерної документації та не відхиливши пропозицію іншого, з підстав невідповідності умовам тендерної документації, замовником порушено норми частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 року, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 та абз.5 ч. 1 ст. 3 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції від 02.04.2020 – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону № 922-VIII у редакції від 02.04.2020, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.