ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
13 липня 2020
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» ,
23505151,
Україна,
м.Київ,
вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Будівництво берегоукріплюючих споруд та зони відпочинку вздовж Русанівської протоки у Дніпровському районі м. Києва, 26610000UAH, 45240000-1, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
a4efbaa1952447889e5acd8580ed4888, 2020-04-17 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
22 червня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 17.04.2020 № 140/ 20, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КНЯЖНА ЛИБІДЬ» (далі – ТОВ «КНЯЖНА ЛИБІДЬ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 12.05.2020 № 157/20, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25.05.2020 № 1524, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 07.01.2020.
Відповідно до вимог пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» установив вимогу про надання в електронному вигляді довідки в довільній формі завірену підписом уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання замовлення. Копії документів, що підтверджують наявність в учасника матеріально-технічної бази, в тому числі договори оренди, намірів, лізингу тощо.
Учасник ТОВ «КНЯЖНА ЛИБІДЬ» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 29.04.2020 № 29-04/01 в якій зазначив, зокрема, про наявність офісного приміщення на підтвердження якого надав копію договору оренди цього приміщення від 11.10.2018 № 87-ОП строком більше як на три роки (строк дії договору з 17.10.2018 по 31.12.2021).
Відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню.
Згідно із статтею 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
За результатами моніторингу установлено, що договір оренди приміщення від 11.10.2018 № 87-ОП наданий у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КНЯЖНА ЛИБІДЬ» нотаріально не посвідчений, як наслідок учасник ТОВ «КНЯЖНА ЛИБІДЬ» не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» установленому статтею 16 Закону, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам пункту 5 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Однак на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КНЯЖНА ЛИБІДЬ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КНЯЖНА ЛИБІДЬ», установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.