ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Яковлєв Денис Томасович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
17 липня 2020
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Державне підприємство "Дороги Сумщини",
42524164,
Україна,
Суми,
ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191208 Нова Слобода - Бунякине, км 0+100 - км 2+900, км 3+300 – км 3+900 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг), 24608000UAH, 45233142-6, ДК021, 1, послуга |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
b2d68fc4302b40ce852664ed327a025e, 2020-04-13 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
07 липня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020); розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Державного підприємства «ДОРОГИ СУМЩИНИ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерна документація зі змінами, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 13.04.2020 № 13-04) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Дінастія» (далі - ТОВ «Торговий дім «Дінастія»), товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасна транспортна інфраструктура» (далі - ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура»), державного підприємства «Сумський облавтодор» (далі – ДП «Сумський облавтодор»), товариства з обмеженою відповідальністю «АМК РЕМ-БУД» (далі – ТОВ «АМК РЕМ-БУД») та товариства з обмеженою відповідальністю «РОАД КОНСТРАКШН» (далі – ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН»); протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 06.07.2020; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері у публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 24.06.2020 № 12560 та від 24.06.2020 № 12551; протокол засідання тендерного комітету від 14.07.2020 № 14.07/7; повідомлення про намір укласти договір.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників визначено у частині першій статті 30 Закону.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «Торговий дім «Дінастія», ДП «Сумський облавтодор» та ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» не відповідають умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 1.3 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «учасник надає у складі тендерної пропозиції письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками вказаними у даному пункті тендерної документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції учасника».
Учасники ТОВ «Торговий дім «Дінастія» та ДП «Сумський облавтодор» у складі тендерних пропозицій не надали письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками, чим не дотримали вимоги пункту 1.3 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Таким чином, на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Торговий дім «Дінастія» та ДП «Сумський облавтодор», як таких, що не відповідають умовам тендерної документації та допустив їх до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 1.2 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «при наданні учасником в тендерній документації персональних даних фізичних осіб, учасник повинен враховувати вимоги Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції».
Учасником ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» у складі тендерної пропозиції не надано листи-згоди на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції, зокрема на позиції 1, 3-6 та 12-42, зазначені в Довідці 14.05.2020 № 432, що не відповідає вимогам пункту 1.2 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Таким чином, на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та допустив її до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу шостого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Торговий дім «Дінастія», ДП «Сумський облавтодор» та ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» установлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура» - порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом дотримання принципів публічних закупівель через забезпечення неупередженого розгляду і відхилення тендерних пропозицій у відповідності до вимог статті 30 Закону та недопущення таких порушень у подальшому і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.